مرکز فضای مجازی بسیج مازندران برگزار می‌کند؛

دوره‌های تابستانی بسیج در 6 بخش جذاب+جزئیات و لینک ثبت‌نام

تاریخ انتشاريکشنبه ۱۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۷:۳۰
کد مطلب : ۴۳۳۵۲۹
مسئول مرکز فضای مجازی بسیج مازندران از برگزاری دوره‌های تابستانی در 6 بخش متنوع و جذاب از سوی این مرکز در استان خبر داد.
۰
plusresetminus
دوره‌های تابستانی بسیج در 6 بخش جذاب+جزئیات و لینک ثبت‌نام
محمد نوری‌تلاوکی در گفت‌وگو با خبرنگار بلاغ از برگزاری دوره‌های تابستانی بسیج از سوی مرکز فضای مجازی بسیج استان مازندران خبر داد.

وی افزود: این دوره‌ها در رشته‌های تولید محتوای گرافیکی، تولید محتوا با استفاده از گوشی‌های هوشمند، موشن گرافیک، برنامه نویسی طراحی سایت، ساخت اپلیکیشن بدون کد نویسی و امنیت فضای مجازی برگزار می‌شود.

مسئول مرکز فضای مجازی بسیج مازندران، خاطرنشان کرد: این مرکز طی سال جاری اقدام به برگزاری دوره‌های غیرحضوری و مجازی در سایت آموزش‌یار به آدرس الکترونیکی www.itlearning.ir کرده است.

نوری ادامه داد: همه این دوره‌ها در سایت آموزش‌یار، برای علاقمندان قابل دسترسی است و می‌توانند با مشاهده موضوعات، در هر یک از این دوره‌ها، ثبت نام کنند.

وی با اشاره به تخفیفات 90 درصدی برای علاقمندان، بیان کرد: هزینه‌ای که بابت شرکت در این دوره‌های مجازی در نظر گرفته شده است، با تخفیف ویژه، تنها به مبلغ 20 هزار تومان تعیین شده است تا علاقمندان به راحتی بتوانند از این دوره‌های تخصصی استفاده کنند.

مسئول مرکز فضای مجازی بسیج مازندران، عنوان کرد: علاقمندان از تمام نقاط استان می‌توانند برای هر گونه پرسش و کسب اطلاعات بیشتر و یا ثبت نام ضمن مراجعه به آدرس الکترونیکی، با شماره 09332128508 تماس حاصل کنند و از جزئیات برگزاری دوره‌ها مطلع شوند.

نوری در پایان گفت: برای هر یک از دوره‌ها نیز یک فیلم آشنایی با دوره به صورت رایگان در سایت آموزش یار بارگذاری شده است و علاقمندان می‌توانند با مراجعه و مشاهده این فیلم‌ها، با هریک از دوره‌ها آشنا و در صورتی که مورد پسند آن‌ها واقع شد، اقدام به ثبت‌نام کنند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن و روش‌های تربیتی
چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴