تاریخ انتشاريکشنبه ۱۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۰:۰۰
کد مطلب : ۴۳۳۵۲۵
نماینده قزوین در مجلس شورای اسلامی، در بازدید از سازمان بسیج رسانه عنوان کرد: رسانه‌ها نقش خطیری در زمینهٔ مواسات و همدلی مؤمنانه داشته و دارند و با به تصویر کشیدن زمینه‌های همدلی در روزهای سخت باعث شدند که مردم ما به داد یک‌دیگر برسند که این امر بسیار ارزشمند است.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ به نقل ازفاطمه محمدبیگی، نمایندهٔ مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی ظهر امروز در بازدید از سازمان بسیج رسانه به‌مناسبت گرامیداشت هفتهٔ خبرنگار اظهار کرد: رسانه‌ها در این ایام رسالت سنگینی بر عهده دارند، زیرا رسانه‌ها ضمن تعیین و تأمین ذائقهٔ مردم، وظیفهٔ جریان‌سازی و آگاه‌سازی جامعه را نیز بر عهده دارند.
وی افزود: طبیعتأ اگر رسانه‌ای نام بسیج را نیز در کنار خود داشته باشد، رسالت سنگین‌تر و مهم‌تری بر عهده دارد، زیرا پاسداری از ارزش‌های انقلاب یکی از مهم‌ترین وظایف بسیج رسانه است.
محمدبیگی ضمن اشاره به رشادت‌ها و ایثارگری‌های شهیدان آوینی و صارمی به‌عنوان اسوه و نماد بسیجیان رسانه برای خبرنگاران عنوان کرد: شهیدان آوینی و صارمی برای رساندن اخبار واقعی و شفاف جانشان را فدا کردند و آرمان‌های بزرگی در سر داشتند، ما نیز وظیفه داریم این آرمان‌ها را پاس بداریم.
این مسؤول ضمن تشکر ویژه از سازمان بسیج رسانه جهت مواجههٔ به‌موقع و مناسب با اخبار گوناگون، بیان کرد: لازم است در جهت‌گیری‌های رسانه‌ای اخبار امیدبخش به مردم مخابره شود، اخباری که اهداف انقلاب اسلامی را تبیین می‌کنند و از جهت‌گیری‌های جناحی، حزبی و گروهی پاک هستند و ارزش‌های انقلاب اسلامی را به‌صورت واقعی به مردم نشان می‌دهند.
نمایندهٔ مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: رسانه‌ها باید به‌موقع اخبار هشدار دهنده را به مردم بدهند؛ مانند اطلاع‌رسانی در رابطه با کرونا تا بتوانیم جلوی مضرات آن‌را بگیریم، به‌موقع نیز باید اخبار امیدبخش به مردم مخابره شود، اما در حالت کلی خوب است که عمدهٔ اخبار ما طبق فرمایش مقام معظم رهبری خبرهای خوب، مفید و امیدبخش باشند.
وی ادامه داد: آن‌چه که رسانه‌ها منتشر می‌کنند، اگر واجد امیدبخشی به جامعه و ایجاد تحرک و انگیزه در مردم باشد از ارزش والاتری برخوردار است، زیرا ممکن است مخاطب با شنیدن یک خبر امیدبخش و انگیزه‌بخش به این فکر بیفتند که برای مثال یک کار تولیدی راه‌اندازی کرده و خدمتی به جامعه بکنند.
محمدبیگی به نقش رسانه‌ها در مواسات و همدلی مؤمنانه اشاره کرده و تصریح کرد: در این ایام رسانه‌ها نقش خطیری در زمینهٔ مواسات و همدلی مؤمنانه داشته و دارند و با به تصویر کشیدن زمینه‌های همدلی در روزهای سخت باعث شدند که مردم ما به داد یک‌دیگر برسند که این امر بسیار ارزشمند است.
وی تأکید کرد: اگر رسانه‌ها نبودند که این همدلی‌ها و ایثارگری‌های مردم را نشان دهند چه کسی می‌توانست این اخبار را به مردم برساند و در دل آنان انگیزهٔ همدلی را زنده کند؟
این مسؤول اذعان داشت: ما از اصحاب رسانهٔ استان تشکر ویژه داریم که ما را به‌عنوان یک بسیجی در کنار خادمان ملت می‌بینند، بنده همواره بسیج را خانهٔ خود می دانم و بسیج رسانه را به‌عنوان همکار و همراه خود تلقی می‌کنم، زیرا همهٔ ما رسالت مشترکی داریم و آن به ثمر رساندن آرمان‌های انقلاب اسلامی است که هر یک موظفیم در هر جایگاهی که هستیم به این رسالت خطیر جامهٔ عمل بپوشانیم.





بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما