گروهک تروریستی تندر طی برنامه‌ریزی‌های صورت‌گرفته توسط سرویس‌های اطلاعاتی غربی به‌ دنبال عملیات تروریستی شیمیایی و میکربی در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران و عملیات تروریستی در کنسول‌گری روسیه در رشت بوده است.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ به نقل ازطبق اعلام وزارت اطلاعات جمهوری اسلامی ایران، جمشید شارمهد سرکرده گروهک تروریستی «تندر» در دستان سربازان گمنام امام زمان(عج) قرار دارد.
گروهک تروریستی تندر در سال ۱۳۸۳ توسط فتح‌الله منوچهری ملقب به فرود فولادوند تشکیل شد. شبکۀ تلویزیونی «Your TV» که متعلق به فرود فولادوند است، مسئول تبلیغات و انتشار مواضع این گروهک است.
این گروهک با راه اندازی شبکه مختلف در فضای مجازی اقدام به القای دستورالعمل‌هایی برای تبلور هواداران خود در زمان اغتشاشات در کشور داشتند. این سلسله دستورات با نام «فتح تهران» کیس‌های خود را در بحران‌های اجتماعی و اقتصادی فریب داده و آن‌ها را به گمراهی از خواسته‌های صنفی خود به سمت اقدامات امنیتی سوق می‌دادند.

جمشید شارمهد
بنا بر اعلام پایگاه اطلاع‌رسانی «هابیلیان» گروهک تروریستی تندر طی برنامه‌ریزی‌های صورت‌گرفته توسط سرویس‌های اطلاعاتی غربی به‌دنبال عملیات تروریستی شیمیایی و میکروبی در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران و عملیات تروریستی در کنسول‌گری روسیه در رشت نیز بود اما با هوشیاری نیروهای امنیتی موفقیتی به‌‌دست نیاورد.
از دیگر طرح‌های تروریستی ناموفق این گروهک می‌توان به طرح انفجار مخازن و خطوط انتقال نفت در بندر گناوه و بمب‌گذاری در حرم حضرت معصومه(س) و مجلس شورای اسلامی اشاره کرد که این طرح‌ها نیز عقیم ماند و اجرایی نگردید.
از دیگر اقدامات انجام شده توسط این گروهک تروریستی به آتش کشیدن و انفجار حوزه علمیه خدیجه کبری در خیابان سهروردی، انفجار در مقابل منزل امام جمعه نهاوند در ۲۴دی۱۳۸۸ است. این گروهک در ترور شهید مسعود علی‌محمدی از دانشمندان صنعت هسته ای کشور نیز نقش داشته است.
اقدامات گروهک تروریستی تندر تنها به حذف فیزیکی مردم خاتمه نمی‌یابد بلکه اعضا و طرفداران و سمپادهای این گروه ضاله به آتش زدن قرآن و توهین به اهلبیت هم روی آورده‌اند. 
 جمشید شارمهد سرکرده گروهک تروریستی تندر که از آمریکا عملیات مسلحانه و خرابکارانه در ایران را هدایت می‌کرد در پی عملیاتی پیچیده، اکنون در دستان قدرتمند سربازان گمنام امام زمان (عج) قرار دارد.
شارمهد در سال ۱۳۸۷ عملیات انفجار در حسینیه سیدالشهدای شیراز را طراحی و هدایت کرد. در آن اقدام تروریستی، ۱۴ نفر شهید و ۲۱۵ نفر از عزاداران حسینی زخمی شدند.
این گروهک دارای نشانی با عنوان درفش کاویانی است که تقریباً در بیشتر تجمعات منافقین و سلطنت طلبان هم دیده می‌شود.

 
گروهک تروریستی تندر در سال‌های اخیر نیز قصد اجرای چند عملیات بزرگ را داشت. منفجر کردن سد سیوند شیراز، انفجار بمب‌های سیانوری در نمایشگاه کتاب تهران و منفجر کردن حرم حضرت امام خمینی (ره) هنگام برگزاری مراسم عمومی از جمله این عملیات بود. این عملیات تروریستی با تسلط اطلاعاتی مأموران وزارت اطلاعات ناکام ماند.





بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

قرآن و روش‌های تربیتی
چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
«محفل»، نمادی از تحول موفق
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۹
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴
«حجاب» امنیت‌آفرین و آرامش‌بخش
جمعه ۲۴ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷