کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

از شایعه تا واقعیت تجمع مردم روستای آق‌مشهد ساری

11 مرداد 1399 ساعت 21:30

اکیپی از صداوسیما با هماهنگی شورای روستا، دهیار و اهالی محل صبح امروز برای تهیه گزارش به روستای آق‌مشهد رفتند اما آنچه در این باره فضاسازی شده تجمع اعتراضی است؛ مسئله‌ای که دهیار و عضو شورای روستا آن را رد می‌کنند.


به گزارش بلاغ خبر وقف روستا و جنگل‌های آق‌مشهد ساری چند روزی‌ست که خبرساز شده است اما از صبح امروز خبری مبنی بر تجمع اعتراضی مردم روستا نسبت به داستان وقف روستا و جنگل‌هایش در فضای مجازی دست به دست می‌شود.
شایعه تجمع مردم آق‌مشهد ساری در فضای مجازی
 
صحت و سقم ماجرای اعتراض مردم روستا که در فضای مجازی منتشر شده است را از مسعود علیزاده دهیار و عبداله عباسپور رئیس شورای روستای آق‌مشهد ساری جویا شده‌ایم.

علیزاده در گفت‌وگو با خبرنگار  با بیان اینکه اکیپی از صداوسیما با هماهنگی شورای روستا، دهیار و اهالی محل صبح امروز برای تهیه گزارش به روستا آمدند، گفت: مردم نیز برای مطالبه خود که رفع وقف روستا و جنگل‌های آق‌مشهد است برای رساندن خواسته خود به مسؤولان ذیربط برای این گزارش جمع شده بودند.

همچنین عبدالله عباسپور رئیس شورای روستای آق‌مشهد نیز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس با تایید این موضوع که جمع شدن مردم با هماهنگی برای گزارش صداوسیما انجام شده است،بیان کرد: هیچ گونه توهین و یا اهانتی به هیچ فردی صورت نگرفته و فقط مردم آمدند تا از حق خود دفاع کنند.
 مردم روستای آق‌مشهد پلاکاردهایی با عنوان روستای آق‌مشهد و ۵۶۰۰ هکتار از آن را نمی‌توان وقف کرد، وقف کرد، و آق‌مشهد وقفی نیست، مطالبه خود را نسبت به این موضوع ابراز کردند.





بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.


کد مطلب: 433495

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/433495/شایعه-واقعیت-تجمع-مردم-روستای-آق-مشهد-ساری

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com