BLOCK}']['func'] = 'Get_Polls_Content'; $conf['{POLL_GENERAL_BLOCK}']['prms']['section_id'] = 0; ?>BLOCK}']['func'] = 'Get_Polls_Content'; $conf['{POLL_GENERAL_BLOCK}']['prms']['section_id'] = 0; ?> بلاغ نیوز - پیام تسلیت معاون اول رئیس جمهور به عباس عراقچی - نسخه قابل چاپ

کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

پیام تسلیت معاون اول رئیس جمهور به عباس عراقچی

11 مرداد 1399 ساعت 18:50

اسحاق جهانگیری در پیامی درگذشت مادر عباس عراقچی معاون سیاسی وزارت امور خارجه را تسلیت گفت و از خداوند متعال برای آن مرحومه غفران و رحمت واسعه الهی و برای بازماندگان ارجمند صبر و اجر مسألت کرد.


به گزارش بلاغ به نقل ازاسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور در پیامی درگذشت مادر عباس عراقچی معاون سیاسی وزارت امور خارجه را تسلیت گفت و از خداوند متعال برای آن مرحومه غفران و رحمت واسعه الهی و برای بازماندگان ارجمند صبر و اجر مسألت کرد.
متن پیام جهانگیری به شرح ذیل است:
بسم الله الرحمن الرحیم
جناب آقای دکتر عباس عراقچی
معاون محترم سیاسی وزارت امور خارجه
خبر درگذشت بانوی مؤمنه و پرهیزکار مادر مکرمه تان موجب تأسف و تأثر گردید. این مصیبت اندوهبار را به جنابعالی و سایر بستگان معزا صمیمانه تسلیت می‌گویم و از خداوند متعال برای آن مرحومه رحمت و غفران واسعه الهی و برای بازماندگان ارجمند صبر و اجر مسألت دارم.





بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.


کد مطلب: 433463

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/433463/پیام-تسلیت-معاون-اول-رئیس-جمهور-عباس-عراقچی

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com