تاریخ انتشارشنبه ۱۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۰
کد مطلب : ۴۳۳۴۶۱
معاون هنری و امور سینمایی اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان مازندران از تهیه و تولید دو اثر موسیقی "پهلوون ریکا" و "بازگشت پرستوها" به مناسبت چهلمین سالگرد دفاع مقدس در مازندران خبر داد.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ به نقل ازروح الله ایرانمهر امروز در جمع خبرنگاران از تهیه و تولید دو موسیقی "پهلوون ریکا" و "بازگشت پرستوها" در مازندران خبر داد و اظهار کرد: این دو اثر به مناسبت چهلمین سالگرد دفاع مقدس و سالروز ورود آزادگان سرافراز به میهن اسلامی تولید می‌شود.
وی افزود: موسیقی پهلوون ریکا و بازگشت پرستوها کاری از بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران با مشارکت صدا و سیما و اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس است که ضبط آن ساعت ۱۵ الی ۱۷ عصر امروز در استودیو فرهنگ‌خانه مازندران کلید می‌خورد.

ایرانمهر ادامه داد: این دو اثر هنری با صدای استاد محمدرضا اسحاقی و گروه موسیقی دشتستان به کارگردانی هادی محمدی درواری تهیه و تولید می‌شود.
معاون هنری و امور سینمایی اداره حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران عنوان کرد: پهلوون ریکا موسیقی به زبان محلی مازندرانی است که نقش پررنگ جوانان مازندران در عرصه دفاع مقدس به‌ویژه شهامت و پایمردی این عزیزان در دوران اسارت به قالب هنر درآورده است.
ایرانمهر بیان کرد: موسیقی "بازگشت پرستوها" نیز به موضوع ورود آزادگان عزیز و شور حال وصف‌ناپذیر مردم این استان در استقبال از این سبکبالان عاشق می‌پردازد، از این دو اثر حماسی محلی مازندرانی در روز ۲۶ مرداد سالروز ورود آزادگان سرافراز به میهمن رونمایی می‌شود.





بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

قرآن و روش‌های تربیتی
چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
«محفل»، نمادی از تحول موفق
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۹
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴
«حجاب» امنیت‌آفرین و آرامش‌بخش
جمعه ۲۴ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷