کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

عضو سابق جمهوری‌خواه کنگره: ایده تعویق انتخابات، نشانه شکست ترامپ است

11 مرداد 1399 ساعت 18:20

یک نماینده سابق عضو حزب جمهوری‌خواه کنگره آمریکا، با رد ایده ترامپ برای تعویق انتخابات ریاست‌جمهوری آبان ماه گفت، وی با این اقدام نشان داد که می‌داند در این انتخابات شکست خواهد خورد.


به گزارش بلاغ به نقل از«دیوید جولی»، یکی از نمایندگان سابق حزب جمهوری‌خواه کنگره آمریکا، ایده ترامپ برای به تعویق انداختن زمان انتخابات ریاست‌جمهوری آبان ماه را رد کرده است. 
به نوشته وبگاه «هافینگتون پست»، این سیاستمدار آمریکایی گفته ترامپ با این اقدام نشان داد که می‌داند شکست خواهد خورد. 
دیوید جولی نماینده سابق مجلس نمایندگان از ایالت فلوریدا در مصاحبه با شبکه «ام‌اس‌ان‌بی‌سی»، گفت: «در سیاست، این جمله وجود دارد که ماهی همیشه قبل از مرگ تقلا می‌کند.»
وی در ادامه اذعان کرد: «ارزیابی این رفتار دونالد ترامپ سخت است؛ زیرا او از ابتدا بی‌هدف بوده است. اما به وضوح وی فردی است که تلاش می‌کند شکست را توجیه کند یا به دنبال مقصر باشد.» 
این عضو سابق کنگره همچنین گفت: «ترامپ در بعضی مقاطع مجبور خواهد بود بحرانی که ما به دلیل ویروس کرونا و بحران اقتصادی در آن قرار داریم را بپذیرد.»
وی افزود: «نه به این دلیل که او قادر است نقش یک رهبر مهربان را ایفا کند، بلکه به این دلیل که شعار "حفظ بزرگی آمریکا" در کارزار انتخاباتی‌اش از واقعیت به دور است.»
ترامپ روز پنجشنبه با انتشار پیامی توئیتری به صورت ضمنی خواستار تعویق زمان برگزاری انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۰۲۰ آمریکا شد. این انتخابات قرار است ۱۳ آبان ماه برگزار شود.
رئیس جمهور آمریکا که بارها از رأی‌گیری پستی انتقاد کرده بود در این پیام نوشت: «با وجود رأی‌گیری پستی (نه رأی‌گیری غیابی که خوب است) انتخابات ۲۰۲۰، نادرست‌ترین و متقلبانه‌ترین انتخابات خواهد بود.»
وی در ادامه نوشت: «این باعث شرمساری بزرگی برای آمریکا خواهد شد. انتخابات را تا زمانی که مردم بتوانند به درستی، امن و بدون خطر رأی بدهند به تعویق بیاندازیم؟؟؟» 
هافینگتون پست نوشته، روشن است که ترامپ قدرت تغییر زمان برگزاری انتخابات را ندارد. 





بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.


کد مطلب: 433456

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/433456/عضو-سابق-جمهوری-خواه-کنگره-ایده-تعویق-انتخابات-نشانه-شکست-ترامپ

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com