کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

راه‌اندازی سامانه صدور مجوز تأسیسات گردشگری کشور

11 مرداد 1399 ساعت 17:00

مدیرکل نظارت و ارزیابی خدمات گردشگری وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی از راه‌اندازی «سامانه صدور و تمدید پروانه بهره‌برداری تأسیسات گردشگری» خبر داد.


به گزارش بلاغ به نقل ازسید جواد موسوی درباره سامانه صدور و تمدید پروانه بهره‌برداری تأسیسات گردشگری اظهارداشت: در راستای هوشمندسازی، تسهیل و تسریع دسترسی عموم به خدمات دولتی، سامانه صدور و تمدید پروانه بهره‌برداری تأسیسات گردشگری به نشانی my.mcth.ir  به صورت رسمی ابلاغ و آماده بهره‌بردای شده است.
وی افزود: این سامانه با هدف مکانیزه شدن همه فرآیندهای مرتبط با مجوزهای تأسیسات گردشگری به صورت برخط راه‌‌اندازی شده است.
مدیر‌کل نظارت و ارزیابی خدمات گردشگری وزارت میراث فرهنگی و گردشگری یادآور شد: در این سامانه پس از ثبت‌نام اولیه و با توجه به نیاز متقاضی فرآیند شروع می‌شود و در واقع همه تعاملات سازمان با متقاضیان از زمان ثبت تقاضا برای اخذ مجوز تا صدور مجوز و در صورت نیاز تمدید مجوزهای صادر شده از طریق این سامانه صورت می‌گیرد‌.
به گفته موسوی در این سامانه امکاناتی همچون درخواست صدور پروانه بهره‌برداری از تأسیسات گردشگری وخوداظهاری تأسیسات وجود دارند.





بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.


کد مطلب: 433439

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/433439/راه-اندازی-سامانه-صدور-مجوز-تأسیسات-گردشگری-کشور

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com