تاریخ انتشارشنبه ۱۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۵
کد مطلب : ۴۳۳۴۳۸
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان‌های سوادکوه و سوادکوه‌شمالی، گفت: فعالان دینی و مذهبی در صف اول رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی قرار دارند.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ به نقل ازحجت الاسلام مهدی صداقتی رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان‌های سوادکوه و سوادکوه‌شمالی صبح امروز در جلسه طرح و برنامه اداره تبلیغات اسلامی شهرستان‌های سوادکوه و سوادکوه‌شمالی با تبریک عید قربان و آغاز دهه ولایت، اظهار کرد: برنامه‌های مناسبتی و دینی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان‌های سوادکوه و سوادکوه‌شمالی با رعایت دستورالعمل‌های ستاد مقابله با کرونا اجرایی می‌شود.
وی افزود: دعای عرفه با استفاده از قابلیت پخش زنده و گستره فضای مجازی در ۳ مسجد و مزار شهدای گمنام شهر‌های پل‌سفید، زیراب و شیر‌گاه برگزار شد که از هیأت‌های مذهبی بابت برگزاری دعای پرفضیلت عرفه با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی مقابله با کرونا و استفاده از رسانه‌های مجازی تقدیر می‌کنم.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان‌های سوادکوه و سوادکوه‌شمالی از اقبال مناسب عمومی مردم شهرستان‌های سوادکوه و سوادکوه‌شمالی در کمک مؤمنانه مرحله اول و دوم خبر داد و خاطر نشان کرد: فعالان دینی و مذهبی جامعه هدف اداره تبلیغات اسلامی شهرستان‌های سوادکوه و سوادکوه‌شمالی بیش از ۵۵۰ کیلو گوشت گوسفند، حدود ۷۰۰ کیلو گوشت مرغ و حدود ۱۵۰ بسته معیشتی به مناسبت عید قربان با کمک خیران بین نیازمندان توزیع کردند.
حجت الاسلام صداقتی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در روز عید قربان و لزوم تبعیت از دستورالعمل‌های ستاد مقابله با کرونا در ایام محرم، افزود: شور و شعور حسینی امسال با رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی مقابله با کرونا در شهرستان‌های سوادکوه و سوادکوه‌شمالی برگزار می‌شود و فعالان دینی و مذهبی نشان دادند که در صف اول رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی قرار دارند.
وی از تشکیل ستاد شهرستانی محرم در اداره تبلیغات اسلامی با حضور تشکل‌های دینی و مذهبی خبر داد و گفت: رایزنی لازم با ادارات و نهاد‌های مرتبط به منظور برگزاری مناسب مراسم‌های ماه محرم انجام می‌شود.





بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

مردم  و حق اعتراض
جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن، برای تنها تلاوت یا عمل؟
پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴