کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

نامه ۲ هزار مداح بسیجی به رهبر انقلاب: حجت بر عزاداران تمام شد

11 مرداد 1399 ساعت 16:35

۲ هزار نفر از مداحان بسیجی در پی سخنان رهبر معظم انقلاب (مدظله‌العالی) در خصوص برگزاری جلسات عزاداری محرم و لزوم تبعیت از تصمیمات ستاد ملی مقابله با کرونا به معظم‌له نامه نوشتند.


به گزارش بلاغ 2هزار نفر از مداحان بسیجی در پی سخنان رهبر معظم انقلاب (مدظله‌العالی) در خصوص برگزاری جلسات عزاداری محرم و لزوم تبعیت از تصمیمات ستاد ملی مقابله با کرونا به معظم‌له نامه نوشتند.
در این نامه آمده است:
بسم الله الرحمن الرحیم
محضر مبارک رهبر معظم انقلاب اسلامی
حضرت آیت‌الله العظمی امام‌خامنه‌ای (مدظله‌العالی)
با سلام و تحیت و تجدید بیعت، به تأسی از رهنمودهای حضرتعالی به مناسبت عید قربان و تبیینِ نقشه راهِ عزاداری در محرم‌الحرام، محضرتان معروض می‌داریم فرمایشات مطاع حضرتعالی پیرامون بزرگداشت اقامه عزای حضرت سیدالشهدا علیه‌السلام و تکریم شعائر اهلبیت، فصل‌الخطاب جامعه است.
بی‌شک، یکی از درس‌های عاشورا، اجرای منویات رهبری، ولایت دینی جامعه و عقلانیت دینی است و بیانات گهربارتان، نصب‌العین جامعه ستایشگران مذهبی دینی، اعم از همه نهادهای مذهبی، مادحین، شاعران و مدیران هیأت‌های مذهبی است.
امام عزیز، همان‌طور که فرمودید؛ توصیه من به هیأت‌ها، منبری‌ها و مداح‌ها این است که هر کاری می‌کنید، ببینید ستاد ملی مبارزه با کرونا چه می‌گوید و من به توصیه این عزیزان عمل می‌کنم؛ محضر مبارکتان عرض می‌داریم که حجت بر همه عزاداران حسینی تمام شد و جامعه ستایشگران مذهبی نیز خود را تابع و ملزم به نظرات ستاد ملی مبارزه با کرونا می‌داند و قطعاً سایر اظهار نظرات وجاهت شرعی و عرفی ندارد. 
جامعه ستایشگران مذهبی تکلیف‌مدارانه در سنگر مقدس دفاع از ارزش‌ها، خود را ملزم به رعایت اصول و شیوه‌نامه‌های بهداشتی می‌داند و از هرگونه افراط- تفریط و با هر ‌نیتی که درصدد تفرقه و ضربه به هیأت‌های مذهبی داشته باشند، جلوگیری خواهد کرد. 
  
هیأت‌های مذهبی، ذاکرین و شاعران انقلابی، ضمن تجدید پیمان و استقامت بر آموزه‌های انقلاب، با تقویت اراده و باورهای مذهبی در سنگر امیدآفرینی و آرامش‌بخشی به آحاد جامعه حضور جدی و موثر خواهد داشت و ان‌شاالله با الطاف حق‌تعالی، دعای خیر حضرتعالی و زحمات کادر خدوم درمانی، شر این ویروس منحوس از جامعه اسلامی ریشه‌کن خواهد شد.
وَالْعَاقِبَةُ لِلْمُتَّقِینَ





بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.


کد مطلب: 433434

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/433434/نامه-۲-هزار-مداح-بسیجی-رهبر-انقلاب-حجت-عزاداران-تمام

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com