تاریخ انتشارپنجشنبه ۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۸
کد مطلب : ۴۳۳۲۹۵
فرماندار سوادکوه گفت:دهیاران،شوراها،نیروی انتظامی اجرای طرح نظارت و ممنوعیت ورود مسافران به مناطق تفریحی را با جدیت ادامه دهند.
۰
plusresetminus
لزوم نظارت جدی‌تری دهیاران در اجرای طرح ممنوعیت ورود مسافران
به گزارش بلاغ، سعید یزدانی در جلسه ستاد مدیریت،مبارزه و پیشگیری از ویروس کرونا بر لزوم رعایت دستورالعمل های بهداشتی، محدودیت‌ها و ممنوعیت ورود گردشگران و مسافران به مناطق گردشگری و مناطق تفریحی تاکید و اظهار کرد: دهیاران،شوراها،نیروی انتظامی اجرای طرح نظارت و ممنوعیت ورود مسافران به مناطق تفریحی را با جدیت ادامه دهند.
 
وی با گلایه مندی از عدم رعایت دستورالعمل بهداشتی در بانک ملی شعبه زیراب افزود: زدن ماسک برای کارکنان ادارات و بانک ها الزامی است.
 
فرماندار شهرستان سوادکوه با اشاره به استفاده بیش از ۷۰ درصد مردم این شهرستان از ماسک تصریح کرد: مردم شهرستان در مبارزه با کوید ۱۹ به طور شایسته‌ای همکاری دارند.
 
این مسئول عملکرد شهرداری ها را در اطلاع رسانی رسانی و اجرای مصوبات ستاد مبارزه با کرونا را مثبت ارزیابی و بر لزوم رعایت دستورالعمل های بهداستی بر ماشین‌های توزیع گوشت، مرغ و نانوایی ها تاکید کرد.
 
یزدانی در پایان از مردم و روسای ادارات خواست با صبوری دستورالعمل های بهداشتی را رعایت کنند و از ادامه روند اجرای آن و زدن ماسک خسته نشوند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴