تاریخ انتشارپنجشنبه ۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۵
کد مطلب : ۴۳۳۲۹۳
نماینده مردم شرق مازندران در مجلس شورای اسلامی از آغاز عملیات زیرساختی شهرک‌صنعتی شرق استان با حضور معاون وزیر صمت و نامگذاری این شهرک به نام سردار سلیمانی خبر داد.
۰
plusresetminus
نامگذاری بزرگ‌ترین شهرک صنعتی مازندران به‌نام سردار سلیمانی/واگذاری زمین در اردیبهشت‌ 1400 انجام می‌شود
غلامرضا شریعتی در گفت‌وگو با خبرنگار بلاغ از برگزاری آیین آغاز عملیات زیرساختی شهرک‌صنعتی شرق مازندران طی روز جاری با حضور محسن صالحی‌نیا معاون وزیر صنعت، مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان، فرماندار بهشهر و تنی چند از مسئولان شهری و استانی خبر داد.

وی افزود: این شهرک صنعتی به عنوان بزرگ‌ترین شهرک صنعتی مازندران در زمینی به مساحت یک هزار هکتار بنا است که اجرایی شود که از این میزان، 700 هکتار در حوزه شهرستان بهشهر و 300 هکتار نیز در حوزه شهرستان گلوگاه قرار دارد.

نماینده مردم بهشهر، نکا و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: مقرر شد برای این شهرک صنعتی، کار انجام  زیرساخت‌ها تا ابتدای سال آینده انجام گیرد و پس از اتمام این مرحله، از اواخر فروردین‌ماه سال آینده، کار واگذاری و تحویل زمین به سرمایه‌گذاران برای ساخت واحدهای صنعتی انجام گیرد.

شریعتی در پاسخ به این سوال که طی سالیان اخیر، کلنگ زنی این شهرک انجام شده بود، اما در ادامه با مشکلاتی در بحث زمین مواجه شده بود و کار متوقف شده بود؛ عنوان کرد: گره‌های موجود و اداری آن مرتفع شده است و مجموعه در اختیار شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران قرار گرفته است و لذا عملیات زیرساختی و ساختمانی آن آغاز شده است.

وی تصریح کرد: در یک حرکتی پسندیده، معاون وزیر صنعت این شهرک را به نام "سردار عزیز شهید حاج قاسم سلیمانی" نامگذاری کردند.

نماینده مردم شرق مازندران در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: از اردیبهشت‌ماه سال آینده، واگذاری عرصه به سرمایه‌گذاران آغاز می‌شود.

شریعتی افزود: زمین شهرک، آن قدر وسیع است که ما هم سرمایه‌گذاران بومی و هم غیر بومی استقبال می‌کنیم و برنامه‌های حمایتی برای سرمایه گذاران و راه اندازی واحدهای صنعتی از سوی دولت در نظر گرفته شده است.

وی در پاسخ به این سوال که زیر ساخت‌هایی مثل آب، برق، گاز و راه تا چه زمانی به این شهرک می‌رسد؛ گفت: فاز اول این پروژه که 200 هکتار است تا پایان فروردین و اوایل اردیبهشت‌ماه انجام و کار واگذاری زمین به سرمایه گذاران آغاز می‌شود.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴