تاریخ انتشارپنجشنبه ۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۲
کد مطلب : ۴۳۳۲۹۰
فرمانده سپاه کربلا مازندران گفت: هم‌زمان با آغاز دهه ولایت و امامت و مرحله اول از این دوره رزمایش کمک مؤمنانه، 94 هزار بسته معیشتی در سراسر استان توزیع خواهد شد.
۰
plusresetminus
توزیع 94 هزار بسته معیشتی دهه ولایت در مازندران
به گزارش بلاغ،سرهنگ سیاوش مسلمی در مراسم آغاز مرحله دوم رزمایش کمک مؤمنانه در شهرستان جویبار اظهار کرد: مرحله دوم رزمایش کمک مؤمنانه در لبیک به فرمایش مقام معظم رهبری، طی سه مرحله در دهه ولایت و امامت، دهه اول ماه محرم و دهه پایانی ماه صفر توزیع کمک‌های معیشتی بین نیازمندان و آسیب دیدگان ناشی از کرونا در استان مازندران انجام خواهد شد.
 
وی بابیان اینکه در نوبت اول از مرحله دوم رزمایش کمک مؤمنانه 94 هزار بسته معیشتی توزیع خواهد شد اظهار کرد:  هم‌زمان با آغاز دهه ولایت و امامت و مرحله اول از این دوره رزمایش کمک مؤمنانه، 94 هزار بسته معیشتی در سراسر استان توزیع خواهد شد.
 
فرمانده سپاه کربلا مازندران با اشاره به اینکه این بسته‌ها با کمک مسئولین، نهادها، مؤسسات مردم‌نهاد و خیریه، هیئت‌امنای مساجد و بسیج جمع‌آوری و توزیع خواهد شد گفت: در مرحله دوم از این دوره، بسته‌های لوازم‌تحریر، پوشاک و کفش بین خانواده‌ها توزیع خواهد شد.
 
مسلمی تصریح کرد: در مرحله سوم در پایان ماه صفر نیز به همین میزان کمک‌های نقدی و غیر نقدی خیرین بین خانواده‌های نیازمند و آسیب‌دیده توزیع می‌شود.

انتهای پیام/
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما