معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان گفت: فدراسیون جهانی جودو به زودی پی به اشتباه خود خواهد برد و تصمیم قبلی خود را لغو خواهد کرد.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ به نقل از سید عبدالحمید احمدی در گفت‌وگو با خبرنگار درباره برگزاری مراسم اختتامیه لیگ جودو اظهار داشت: بیماری کرونا برای برگزاری مراسم‌ و برنامه‌ها شرایط جدیدی را به ورزش کشور تحمیل کرده و بر همین اساس همکاران‌مان در فدراسیون جودو تمهیداتی اندیشیده‌اند و با رعایت فاصله‌ها مراسم اختتامیه مسابقات لیگ‌شان را در فضای باز برگزار کردند. 
وی در مورد موضوع تعلیق جودوی کشورمان، تصریح کرد: جودوی کشورمان با یک تصمیم ناجوانمردانه تعلیق شد و حق ما محرومیت در رقابت‌های بین‌المللی ورزشی نبود. با حمایت‌های وزارت ورزش و جوانان، کمیته ملی المپیک و تلاش‌های مسئولان فدراسیون جودو مطمئن هستیم تعلیق برداشته خواهد شد. فدراسیون جهانی جودو به زودی پی به اشتباه خود خواهد برد و تصمیم قبلی خود را لغو خواهد کرد.
معاون وزارت ورزش در مورد حضور نصراله سجادی در دادگاه CAS عنوان کرد: طبق هماهنگی انجام شده و قرار است اگر نیاز به حضور سجادی در دادگاه باشد وی در به صورت حضوری در این جلسه شرکت کند.  
احمدی درباره ادامه حمایت از فدراسیون جودو نیز خاطرنشان کرد: این تعلیق هیچ تاثیری در حمایت‌های وزارت ورزش و جوانان از فعالیت‌های فدراسیون جودو نخواهد داشت و جودو باید بتواند با تمام ظرفیت‌ها،‌ کارهای خود را انجام دهد.





بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

فقـر و غنــا در اسلام
چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
خشم؛ پسندیده یا ناپسند؟
دوشنبه ۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۳:۵۷
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴