تاریخ انتشارپنجشنبه ۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۰
کد مطلب : ۴۳۳۲۷۴
دوقلوهای دونده‌ای ایلامی که به دلیل بالا بودن هزینه زندگی و قیمت وسایل ورزشی مربوطه سبب شده در کنار ورزش به شغل دامداری و دامپروری نیز بپردازند.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ به نقل ازجلیل و خلیل ناصری دوقلوهای دونده استان ایلام( روستای لروند از توابع بخش هلیلان) متولد 1373  که ۱۲ سال است وارد عرصه ورزش دو و میدانی شده‌اند و ۱۰ سال از این مدت عضو تیم ملی در رده‌های سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان هستند.
جلیل ناصری دونده ایلامی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام از حال و هوای تمرینات دو و میدانی در دوران کرونا می‌گوید: قبل از شیوع  کرونا تمرینات در اردوی تیم ملی جهت حضور در مسابقات آسیایی به صورت سخت و فشرده  انجام می‌شد که متاسفانه به دلیل شیوع ویروس کرونا این مسابقات لغو شد؛ هم اکنون تمرینات در روستا انجام می‌شود تا بتوانیم بعد از عادی شدن وضعیت در المپیک حاضر شویم.

آن‌ها از مهم‌ترین هدفشان می‌گویند: مهم‌ترین اهداف ما از ادامه تمرینات در شرایط کرونا ویروس، کسب مدال در مسابقات بازی‌های آسیایی و بالا بردن جایگاه ورزش استان و کشور است.
این دو قلوهای دونده رسیدن به جایگاه دلخواه را تنها آرزوی خود می‌دانند و می‌گویند: ورزشکاران و قهرمانان این استان در برابر ملت مسوول هستند، بنابراین باید تلاش کنیم با کسب مدال، دل مردم را شاد کنند.
خلیل ادامه داد: ورزش حرفه‌ای نیازمند حمایت مسوولان است، این امر مهم سبب می‌شود سختی‌های راه آسان شده و برای رسیدن به هدف تلاش بیشتری شود اگر ورزش حرفه‌ای درگیر  مشکلات و دغدغه‌های ذهنی شود زمینه پیشرفت فراهم نمی‌شود. 
این دونده‌های صحرانورد، شیرین ترین خاطره  دوران ورزشی را شرکت در مسابقات آسیایی و کسب مقام دوم می‌داند، آنان معتقدند این موفقیت آغاز پیروزی‌های پی در پی آنان در مسابقات بین المللی بوده است.

خلیل گفت: بالا بودن هزینه زندگی و قیمت وسایل ورزشی مربوطه سبب شده در کنار ورزش به شغل دامداری و دامپروری بپردازند.
لازم به ذکر است؛ از جمله مدال‌های کسب شده توسط  خلیل و جلیل، مدال نقره جوانان آسیا و شکستن رکورد ملی ایران بعداز ۱۳ سال در مسابقه صحرانوردی در کشور  ژاپن، مقام سوم تیمی بزرگسالان در کشور چین، مقام سوم انفرادی در ماده ۳۰۰۰ متر با مانع جوانان، شکستن رکورد ملی جوانان ایران بعداز ۱۸ سال، چهار مقام اول و دومی بین المللی و بیش از ۴۰ مقام کشوری طلا، نقره و برنز است.





بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آمریکا مضحکه کارشناسان جهان شد
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۰
عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴