بازیکن تیم فوتبال بانوان سپاهان اصفهان گفت: قرارداد من با سپاهان به اتمام رسیده که البته برای قراداد فصل جدید با باشگاه وارد مذاکره شده‌ایم.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ به نقل ازمریم رهیده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار  در اصفهان، درخصوص شرایط فصل گذشته لیگ برتر فوتبال بانوان کشور، اظهار داشت: فصل گذشته برای ما با تغییراتی آغاز شد؛ سعی بر این بود که بهترین عملکرد‌ را داشته باشیم و تا حدی هم توانستیم به این هدف برسیم.
بازیکن تیم فوتبال بانوان سپاهان اصفهان ادامه داد: شرایط بازیکنان تیم نیز خوب بود اما متأسفانه در برخی از مسابقات با بدشانسی مواجه شدیم که امیدواریم در فصل جدید آن را جبران کنیم.
وی پیرامون وضعیت قرارداد با باشگاه سپاهان عنوان کرد: قرارداد من با سپاهان به اتمام رسیده که البته برای قراداد فصل جدید، با باشگاه وارد مذاکره شده‌ایم.
رهیده درخصوص نحوه پرداخت قراردادها به بازیکنان تصریح کرد: در باشگاه سپاهان، پرداختی‌ها همواره به موقع بوده و حتی‌ در برخی موارد زودتر صورت گرفته است و در حال حاضر نیز با تمام بازیکنان تسویه حساب شده است.
بازیکن تیم فوتبال بانوان سپاهان با اشاره به کسب عنوان بهترین پاسور این فصل از لیگ برتر فوتبال ایران بیان داشت: در این فصل، پس از ٦ سال تجربه‌ای که در لیگ برتر داشتم، احساس انگیزه و تمرکز بیشتری نسبت به گذشته داشتم و شرایط تیم و همه عوامل به طوری بود که هر چه بیشتر من را در مسیر پیشرفت قرار داد.
وی  در پایان اضافه کرد: هم‌تیمی‌ها به‌ویژه تمام‌کنندگی بسیار خوب هاجر دباغی، خانم گل لیگ برتر نیز در کسب این عنوان بسیار تأثیرگذار بودند.





بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

فقـر و غنــا در اسلام
چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
خشم؛ پسندیده یا ناپسند؟
دوشنبه ۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۳:۵۷
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴