تاریخ انتشارپنجشنبه ۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۰
کد مطلب : ۴۳۳۲۶۵
فرمانده سپاه قمربنی هاشم(ع) با بیان اینکه سپاه در بحران‌های مختلف همچون سیل، زلزله و شیوع ویروس کرونا، همیشه کمک‌کار دولت‌ها بوده است، گفت: شکل‌گیری مجلس یازدهم با حضور نیروهای انقلابی، بارقه امید را در کشور به وجود آورده است.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ به نقل ازروابط‌عمومی سپاه قمربنی‌هاشم(ع) علی‌محمد اکبری در نشست هم‌اندیشی با نمایندگان استان در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی با تأکید بر ضرورت مطالبه خواسته‌های مردم از مسؤولان، گفت: سپاه در بحران‌های مختلف همچون سیل، زلزله و شیوع ویروس کرونا، همیشه کمک کار دولت‌ها بوده است.
فرمانده سپاه قمربنی هاشم(ع) با اشاره به مشکلات مردم استان از جمله بیکاری و محرومیت، افزود: شکل‌گیری مجلس یازدهم با حضور نیروهای انقلابی، بارقه امید را در کشور به وجود آورده است.
اکبری، از نمایندگان مجلس شورای اسلامی خواست سپاه را خانه و پشتیبان خود بدانند و برگزاری نشست‌های فصلی و ارتباط  نمایندگان مجلس شورای اسلامی با نخبگان و متخصصان بسیجی را فرصتی برای حل مشکلات مردم دانست.
وی، در ادامه برخی از مشکلات و دغدغه‌های مردم استان در مباحث حوزه‌های آبی، اشتغال جوانان، محرومیت‌زدایی، امنیت شغلی، مسایل فرهنگی  و... را تبیین کرد و از آمادگی بکارگیری ظرفیت‌های سپاه و بسیج در زمینه‌های مختلف برای پشتیبانی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی و مسئولین اجرایی استان خبر داد.
 
مطالبه‌گری از مدیران را در دستور کار مجلس داریم/ بیکاری در رأس مشکلات استان است
نماینده مردم شهرستان بروجن در مجلس شورای اسلامی نیز در این نشست با بیان اینکه مجلس یازدهم یکی از انقلابی‌ترین مجالس کشور و مظهر امید و انتظار مردم است، گفت: مطالبه‌گری از مدیران را در دستور کار مجلس داریم و نمایندگان استان با اتحاد کامل میثاق بسته‌اند در مسائل اصلی یک کلام و یک حرف باشند.
حجت‌الاسلام والمسلمین امیرقلی جعفری اضافه کرد: اولویت ما مسائل اصلی چهارمحال و بختیاری و انقلاب است و بیکاری در رأس هرم مشکلات استان قرار دارد که باید دست به دست هم دهیم و فکری برای حل این مشکل کنیم.
هم‌اندیشی نمایندگان استان با نخبگان بسیجی
قدرت الله حمزه، نماینده مردم شهرستان‌های اردل، کیار، فارسان و کوهرنگ در مجلس شورای اسلامی نیز در ادامه این نشست بر ضرورت نهادینه‌ شدن فرهنگ سپاه، بسیج و جهاد در دستگاه‌های مختلف نظام جمهوری اسلامی تأکید کرد و گفت: نمایندگان استان به طور مداوم با نخبگان و متخصصان بسیج به صورت فصلی هم‌اندیشی خواهند کرد. 
راه‌اندازی سامانه‌ای برای ارتباط مردم با نمایندگان در آینده نزدیک
نماینده مردم شهرستان‌های شهرکرد، بن و سامان در مجلس شورای اسلامی به دغدغه‌های مقام معظم رهبری در حوزه فرهنگ و اقتصاد اشاره کرد و گفت: در کمیسیون فرهنگ بحث خانواده اولویت اول قرار دارد که پیرو آن طرح جامع جمعیت و کرامت بانوی مسلمان تعریف خواهد شد.
احمد راستینه با اشاره به برنامه‌های کوتاه‌مدت، میان‌مدت و بلندمدت برای حل مسائل اقتصادی و توجه به فضای مجازی، از راه‌اندازی سامانه‌ای برای ارتباط مردم با نمایندگان در آینده نزدیک خبر داد.





بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن و روش‌های تربیتی
چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴