معاون هماهنگ کننده سپاه کربلا خبر داد

تهیه 300 هزار بسته معیشتی در گام دوم نهضت کمک مومنانه

تاریخ انتشارپنجشنبه ۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۰
کد مطلب : ۴۳۳۲۶۴
معاون هماهنگ کننده سپاه کربلا از تهیه و توزیع ۳۰۰ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان در گام دوم نهضت کمک مومنانه در مازندران خبر داد.
۰
plusresetminus
تهیه 300 هزار بسته معیشتی در گام دوم نهضت کمک مومنانه
به گزارش بلاغ، جواد بخشی در جلسه شورای فرهنگ عمومی که با حضور آیت الله لایینی نماینده، ولی فقیه در مازندران برگزار شد، ضمن تبریک فرا رسیدن اعیاد قربان و غدیر با اشاره به شیوع دوباره کرونا ویروس در مازندران گفت: در اوایل شیوع کرونا ویروس که از اسفند ماه سال گذشته بود، سپاه و بسیج با راه اندازی کارگاه‌های لوازم بهداشتی و با فعالیت هزار گروه جهادی  ، ماسک، گان، محلول‌های ضدعفونی دست و سطوح و دیگر اقلام مورد نیاز کادر درمانی ، بیماران کرونایی و مردم را تولید کرده است.

بخشی با تصریح بر اینکه نبود پارچه‌های مورد نیاز برای تولیدماسک باعث شد تا کارگاه‌های تولیدی دچار مشکل شوند، خواستار شد: از سازمان صمت میخواهیم برای تهیه مواد اولیه اقدام کند.

معاون هماهنگ کننده سپاه کربلا در ادامه به تشکیل قرارگاه نهضت کمک مومنانه اشاره کرد و گفت:‌این قرارگاه  با حضور اقشار مختلف بسیج، ستاد پشتیبانی جبهه مقاومت، کانون بازنشستگی و خیرین تشکیل شد.

بخشی از تهیه ۳۰۰ هزار بسته معیشتی برای نیازمندان درگام دوم نهضت مومنانه خبر داد و  اضافه کرد: علاوه بر بسته‌های معیشتی، بسته‌های نوشت افزاری و البسه هم جز اقلام اهدایی به نیازمندان است.

معاون هماهنگ کننده سپاه کربلا با تصریح بر هم افزایی همه دستگاه‌ها و نهاد‌ها برای اجرای درست گام دوم نهضت کمک مومنانه خاطر نشان کرد:‌اگر توزیع بسته‌های کمک مومنانه محله ور و مسجد محور باشد قطعا موازی کاری در این بخش پیش نخواهد آمد.

 به گفته بخشی سپاه و بسیج برای اجرای فرمان رهبر معظم انقلاب همیشه پیشگام است و  برای خدمت و حل مشکلات تا پایان کرونا ویروس در کنار مردم خواهد ماند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

قرآن، برای تنها تلاوت یا عمل؟
پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
فقـر و غنــا در اسلام
چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴