تاریخ انتشارچهارشنبه ۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۳:۵۰
کد مطلب : ۴۳۳۲۳۶
مدیرکل مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت ورزش و جوانان با امیر صدیقی رئیس فدراسیون ووشو دیدار کرد.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ به نقل ازروابط عمومی فدراسیون ووشو، ظهر امروز (چهارشنبه 8 مرداد ماه) کاوه احمدی، مدیرکل مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت ورزش و جوانان ضمن حضور در فدراسیون ووشو با امیر صدیقی، رئیس این فدراسیون دیدار و گفت‎وگو کرد.

وی با اشاره به انتخاب امیر صدیقی به عنوان رئیس فدراسیون ووشو، اظهار داشت: خیلی خوشحال هستیم که فردی آکادمیک و علمی که در عرصه بین‌الملل نیز توانایی ویژه‎ای دارد، سکاندار خانواده بزرگ و موفق ووشو شده است. این انتخاب را صمیمانه تبریک می‎گویم و برای صدیقی در این بخش نیز آرزوی موفقیت دارم.
وی ادامه داد: ووشو همواره یکی از بهترین فدراسیون‎ها بوده و بی‌شک می‎تواند یک الگو و نمونه موفق برای سایر فدراسیون‎ها نیز باشد. امیدوارم صدیقی با مدیریت مناسب خود نه تنها ادامه دهنده موفقیت‎های ووشو باشد، بلکه آن را نیز ارتقا بدهد. شخصا همواره نگاه ویژه‎ای به ووشو داشته و اعتقاد دارم این فدراسیون یکی از پیشتازان ورزش کشور است.

در ادامه این دیدار صمیمانه، امیر صدیقی رئیس فدراسیون ووشو نیز با بیان اینکه از زمان حضور کاوه احمدی در راس مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت ورزش به وضوح شاهد تغییر رویکرد و اقدامات مثبت و روبه‎رشدی هستیم، گفت: قطعا با حضور احمدی در این سمت شاهد اتفاقات بزرگی در مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت ورزش و جوانان خواهیم بود؛ چه بسا که چنین امری در حال اتفاق افتادن است.

وی ادامه داد: نوع نگاه و تفکر احمدی، ملی است و این دیدگاه در کنار تعهد و تخصص او، بی شک موجبات خیر، برکت و پیشرفت هرچه بیشتر ورزش کشور را در بر خواهد شد.

صدیقی یادآور شد: بدون تردید فدراسیون ووشو با مدیریت دکتر علی‎نژاد به موفقیت‎های بی‎شمار و بزرگی در ابعاد مختلف به ویژه در زمینه قهرمانی دست یافته اما با تمام این تفاسیر اعتقاد داریم که ووشو باید ضمن ادامه دادن این مسیر، در توسعه ورزش همگانی و البته مسئولیت اجتماعی گام‎هایی بزرگ به مانند ورزش قهرمانی بردارد.





بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آمریکا مضحکه کارشناسان جهان شد
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۰
عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴