کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مدیرکل بهزیستی مازندران اعلام کرد

ممنوعیت دریافت دام زنده و ذبح دام در مراکز بهزیستی مازندران/ راههای دریافت نذورات اعلام شد

8 مرداد 1399 ساعت 18:48

مدیرکل بهزیستی مازندران گفت: دریافت دام زنده و ذبح در مراکز سازمان بهزیستی ممنوع است؛ اما دریافت نذورات خاص و پذیرش قربانی مشروط به ذبح بهداشتی در کشتارگاه بلامانع خواهد بود.


به گزارش بلاغ، فرزاد گوهردهی طی گفت‌وگویی چگونگی نحوه توزیع نذورات عید قربان از سوی مردم و خیرین به این سازمان را اعلام کرد.
 
وی افزود: براساس تصمیم کمیته پیشگیری از بیماری‌های واگیر سازمان بهزیستی و به منظور پیشگیری از انتقال ویروس کرونا، همچنین تامین و حفظ سلامت کارکنان و مقیمان مراکز تحت پوشش این سازمان در سراسر کشور، برگزاری هر گونه جشن و مراسم به‌صورت گردهمایی حضوری، دیدوبازید ایام عید حتی به صورت خانوادگی در مراکز و موسسات تحت پوشش سازمان بهزیستی ممنوع است.

مدیرکل بهزیستی مازندران خاطرنشان کرد: بر اساس بخش نامه این کمیته دریافت دام زنده و ذبح در مراکز سازمان بهزیستی ممنوع است؛ اما دریافت نذورات خاص و پذیرش قربانی مشروط به ذبح بهداشتی در کشتارگاه بلامانع خواهد بود.

گوهردهی اعلام کرد: علاوه بر این مردم نوع‌دوست و خیر می‌توانند نذورات خاص این ایام را از طریق شماره کارت  ۶۳۶۷۹۵۷۰۸۶۳۱۰۱۰۴، کد دستوری: #۱۴۰۰۰۰۱۴۷۳۳* و شماره حساب  ۴۱۵۳۰۳۴۵۴۱۵۴۳۰۶۸ به‌نام مشارکت‌های مردمی بهزیستی مازندران و یا  مراجعه حضوری به واحد مشارکت‌های مردمی و کلیه مراکز شبانه روزی تحت نظارت بهزیستی مازندران جهت کمک‌های غیر نقدی به دست مددجویان و مراکز تحت پوشش سازمان بهزیستی استان  برسانند.

انتهای پیام/
 


کد مطلب: 433173

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/433173/ممنوعیت-دریافت-دام-زنده-ذبح-مراکز-بهزیستی-مازندران-راههای-نذورات-اعلام

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com