تاریخ انتشارچهارشنبه ۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۰
کد مطلب : ۴۳۳۱۶۸
ملی‌پوش جوان والیبال ایران گفت: بعد از کسب عنوان قهرمانی جوانان جهان تنها وعده‌های مقام معظم رهبری برای معافیت مدال‌آوران از خدمت سربازی محقق شد.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ به نقل ازامیرحسین توخته در گفت‌وگو با خبرنگار ، درمورد توافقش با مسئولان تیم ACH اسلوونی اظهار داشت: برای فصل پیش‌رو چند پیشنهاد داشتم که در نهایت تصمیم گرفتم با قهرمان لیگ اسلوونی به توافق برسم. یکی از دلایلی که این تیم را انتخاب کردم این بود که بتوانم بیشتر بازی کنم تا توانایی‌هایم را نشان دهم.
وی با بیان اینکه ACH فصل آینده در رقابت‌های جام باشگاه‌های اروپا با تیم‌های لوبه، زنیت، زاکسا، فنرباغچه و نولیکو همگروه است، خاطرنشان کرد: رویارویی با این تیم‌ها فرصت مناسبی است تا بتوانم خودم را ثابت کنم. فکر می‌کنم انتخاب درستی داشتم و امیدوارم بتوانم براساس برنامه‌ریزی‌هایم پیش بروم.
لژیونر والیبال ایران در پاسخ به این سوال که چه زمانی راهی اسلوونی خواهد شد، گفت: مسئولان تیم و باشگاه با من در ارتباط هستند. مربیان برنامه تمرینی برای من ارسال کرده‌اند و فکر می‌کنم تا یک ماه و نیم دیگر بتوانم ایران را ترک کرده و راهی اسلوونی شوم. برای صدور ویزا و مسائل دیگر مشکلی وجود ندارد. 10 روز بعد از اینکه به اسلوونی برسم، رقابت‌های لیگ این کشور هم شروع خواهد شد.

توخته ادامه داد: برای اجرای برنامه‌های کادر فنی به صورت دقیق و حرفه‌ای از مسئولان تیم والیبال شهرداری ارومیه درخواست کردم تا اجازه دهند که در کنار آنها حضور پیدا کنم، اما متاسفانه مسئولان تیم والیبال شهرم مانع حضورم در تمرینات شدند و حتی اجازه تماشای تمرینات را هم به من ندادند.
سرعتی‌زن ملی‌پوش والیبال ایران با بیان اینکه برای تیم شهرم آرزوی موفقیت می‌کنم، افزود: روزهای ابتدایی فصل نقل و انتقالات آنها با من وارد مذاکره شدند و چون من پیشنهاد آنها را قبول نکردم، این رفتار را با من می‌کنند. واقعاً از اتفاقی که رخ داده بسیار ناراحت و متاسفم هستم. به هر حال من به عنوان یک قهرمان ملی در شهرم شناخته می‌شوم، اما آقایان اینگونه با من رفتار می‌کنند.
مدافع لژیونر والیبال ایران درخصوص عدم دریافت پاداش بعد از کسب عنوان قهرمانی مسابقات جوانان جهان، تصریح کرد: یک سال از آن ماجرا گذشت، اما یک درصد وعده‌ها هم محقق نشد. به قول یکی از دوستان که می‌گفت ظاهراً پاداش مسئولان پا داشت و فرار کرد. در آن مقطع تقریباً همه مسئولان کشوری قول پاداش دادند که در آن بین تنها وعده مقام معظم رهبری برای معافیت از خدمت سربازی محقق شد.

بهترین مدافع مسابقات نوجوانان جهان، خاطرنشان کرد: نمی‌دانم چه زمانی قرار است پاداش‌ها پرداخت شود. ما در این مدت از طریق سرپرست و مربی و کاپیتان تیم موضوع را پیگیری کردیم، اما به نتیجه‌ای نرسیدیم. ای کاش آقایان برای قول دادن کمی تامل کنند تا این مشکلات رخ ندهد. در آن مقطع داورزنی معاون وزیر بود و داوری هم سرپرست فدراسیون که هر دو به صورت جداگانه به ما قول پاداش دادند. حالا هم که داورزنی رئیس فدراسیون است وهیچ اتفاقی نیفتاده است. امیدوارم هرچه زودتر این موضوع ختم به خیر شود.





بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

سینمای دفاع مقدس؛ محبوب و مهجور
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
چرا مجازات ارتداد سنگین است؟
چهارشنبه ۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰