تاریخ انتشارچهارشنبه ۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۰
کد مطلب : ۴۳۳۱۳۵
نماینده مردم آمل و لاریجان در مجلس شورای اسلامی گفت: امریکا نه تنها به ایران ، بلکه باید برای اقداماتش به دنیا پاسخگو باشد.
۰
plusresetminus
اقدام تروریستی امریکا در تعرض به هواپیمای ایرانی بی‌جواب نمی‌ماند/ زدن عین‌الاسد ایستادگی در مقابل امریکا بود
رضا حاجی پور در گفتگو با خبرنگار بلاغ با اشاره به اقدام تروریسی آمریکا به هواپیمای مسافربری ماهان اظهار کرد: بعد از شهادت سردار سلیمانی، ایران در مقابل آمریکا با شجاعت ایستاد و این برایشان قابل تحمل نبود، البته امروز می ترسند، جواب محکمی بدهیم و قطعا بی‌جواب نخواهند ماند.

وی با بیان اینکه ایران به خوبی توانست در مقابل آمریکا بایستد، عنوان کرد:در صد سال اخیر هیچ کشوری در مقابل امریکا نایستاد در حالی که ایران با زدن عین الاسد عملا در مقابل امریکا ایستاد و قدرت خود را نشان داد.

نماینده مردم امل و لاریجان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: اقدام امریکا برای هواپیمای مسافربری غیر مسلح که خوشبختانه خلبان آن توانست با مهارت خاصی ارتفاع کم کند ولی با این وجود هم وطنان ما دچار اسیب شدند، نقض قانون کرده است و بلافاصه مسئولین امور خارجه و سپاه  واکنش نشان دادند و حتما جواب سختی به آنان خواهند داد.

وی اقدام تروریستی امریکا را نقص معاهدات بین المللی خواند و خاطرنشان کرد: امریکا نه تنها به ایران ، بلکه باید برای اقداماتش به دنیا پاسخگو باشد.

حاجی پور رفتار آمریکا را از روی ترس در مقابل کشورمان دانست و اظهار کرد: با توجه به فشارها و تحریم های که به کشورمان وارد کرده است، نتیجه ای نگرفته، می خواهد با این روش ترس و وحشت ایجاد کند، در حالی که به فرموده رهبر کبیر انقلاب، امریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند.

وی در پاسخ به اینکه چرا مجامع بین المللی سکوت می کنند، عنوان کرد: در 41 سال بعد از پیروزی انقلاب  هیچ  کشوری کنار ما قرار نگرفت، جزء کشورهای اسلامی و برخی از کشورهای آمریکای جنوبی، چین و روسیه، اکثریت کشورها در اختیار آمریکا هستند .

این مسئول به اقدامات قانون گریزی آمریکا اشاره کرد و یادآور شد: در طول تاریخ آمریکا حقوق بسیاری از کشورها را نقض کرده است و به دنبال تمامیت خواهی خود در جهان است.

وی با تاکید اینکه آمریکا به دنبال اهداف کثیف خود در ایران است، خاطرنشان کرد: تمام تلاش خود را می کند تا به ذخایر و منابع ما  دست پیدا کند، اما هرگز نمی تواند به این خواسته خود برسد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن و روش‌های تربیتی
چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴