تاریخ انتشارسه شنبه ۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۱:۱۰
کد مطلب : ۴۳۳۰۷۲
سلطان عمان در تماس تلفنی با امیر قطر تحولات منطقه و راهکارهای تقویت روابط دو کشور را بررسی کرد.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ به نقل از«هیثم بن طارق آل سعید» سلطان عمان امروز سه‌شنبه در تماس تلفنی با «تمیم بن حمد آل ثانی» امیر قطر پاره‌ای از مسائل و پرونده‌های منطقه‌ای و راهکارهای تقویت روابط دو کشور را مورد بررسی قرار داد.
دو طرف در این تماس تلفنی فرا رسیدن عید سعید قربان را به یکدیگر تبریک گفتند.
خبرگزاری قطر(قنا) با اعلام این خبر گزارش کرد که در این تماس تلفنی روابط بین قطر و عمان و نیز مهم‌ترین تحولات منطقه‌ای و بین‌المللی بررسی شد.

 
دوحه اخیرا شاهد تحرکات گسترده دیپلماتیک است و امیر قطر در چند روز گذشته با تعدادی از مسئولان بین‌المللی که به دوحه سفر کرده بودند، دیدار کرد.
«رجب طیب اردوغان» رئیس‌جمهور ترکیه چند روز گذشته طی سفری به دوحه با امیر قطر دیدار کرد و این نخستین سفر خارجی اردوغان از زمان شیوع ویروس کرونا بود.
امیر قطر همچنین دو روز گذشته میزبان ژنرال «مایک میلی» رئیس ستاد مشترک ارتش آمریکا بود پیش از او نیز با ژنرال «کنت مک‌کنزی» رئیس سازمان تروریستی «ستاد فرماندهی مرکزی ارتش آمریکا» موسوم به سنتکام و نیز «برایان هوک» فرستاده آمریکا در امور ایران دیدار کرد.





بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما