تاریخ انتشارسه شنبه ۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۰
کد مطلب : ۴۳۳۰۲۱
معاون قضایی دادستان کل کشور گفت: تعامل و هماهنگی بسیار خوب و مؤثر پلیس فرودگاه با نهادها و مسؤولان قضایی سبب ناامنی مسیر هوایی برای قاچاقچیان مواد مخدر شده است.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ به نقل ازسعید عمرانی معاون قضایی دادستان کل کشور در حاشیه جلسه توسعه همکاری های متقابل که در محل فرودگاه حضرت امام (ره) برگزار شد از اقدامات شاخص و هوشمندانه پلیس فرودگاه و سردار حسن مهری در راستای مدیریت صحیح و برخورد مقتدرانه با جرایم حوزه ماموریتی آن پلیس قدردانی کرد.
وی پلیس فرودگاه را یکی از پلیس های تخصصی پلیس پیشگیری و پیشتاز در برخورد علمی با جرایم معرفی و بیان کرد: تعامل و هماهنگی بسیار خوب و موثر پلیس فرودگاه با نهادها و مسؤولان قضائی سبب ناامنی مسیر هوایی برای قاچاقچیان مواد مخدر شده است.
معاون قضایی دادستان کل کشور ادامه داد: پلیس فرودگاه با رصد فعالیت افراد سابقه دار و استفاده از تجهیزات نوین کمک بازرسی، کشفیات قابل توجهی در حوزه قاچاق کالا، ارز و مواد مخدر دارد که از این لحاظ شایسته تقدیر و قدردانی است.
این مقام مسؤول افزود: مایه مباهات و افتخار دستگاه قضائی و نظام اسلامی است که نیروی انتظامی و مجموعه یگان های تابعه پلیس پیشگیری به خصوص پلیس فرودگاه بسیار متعهدانه در امر مبارزه با قاچاق فعالیت می کنند و دغدغه بهبود وضعیت اقتصادی کشور را دارند.
در این جلسه سردار «حسن مهری» فرمانده پلیس فرودگاه های کشور با قدردانی از تعامل سازنده دستگاه قضائی با پلیس به ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده در راستای پیشگیری و مقابله با جرایم حوزه ماموریتی پلیس فرودگاه‌های کشور پرداخت و سیاست های اخیر قوه قضائیه در بحث زندان زدایی را مثبت ارزیابی و طرح ممنوع‌‌الخروج نمودن قاچاقچیان را پیشنهاد کرد.
فرمانده پلیس فرودگاه‌های کشور اظهار داشت: پلیس با به کارگیری دستگاه های کمک بازرسی نوین از جمله «بادی اسکنر» در راستای جلوگیری از حمل و قاچاق مواد مخدر اقدامات مطلوبی انجام داده و علیرغم محدودیت ها و مشکلات ایجاد شده و مرتبط با ویروس کرونا مقادیر بسیار قابل توجهی مواد مخدر، ارز، طلا و سایر اقلام ممنوعه را کشف و ضبط کرده است که جا دارد از تلاش مجاهدانه همکارانم در پلیس فرودگاه های سراسر کشور قدردانی کنم.
سردار مهری خاطرنشان کرد: پلیس فرودگاه با هوشمندی و اقتدار کامل و با حمایت های دستگاه قضائی به تلاش خود برای پیشگیری از وقوع جرایم ادامه خواهد داد.
گفتنی است در پایان این جلسه همکاری، عمرانی در راس هیأتی از انبار هوشمند بار و سالن پروازی فرودگاه حضرت امام (ره) بازدید و از نزدیک مشکلات و چالش های پلیس را مورد بررسی قرار داد.





بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴