تاریخ انتشاردوشنبه ۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۰
کد مطلب : ۴۳۲۸۹۱
رئیس کمیته امداد فریدونکنار از واگذاری ۸۶۰ پرونده از این اداره به مراکز نیکوکاری خبر داد و گفت: درخواست ما این است که اعتبار درنظر گرفته شده برای کمیته امداد فریدونکنار تا سقف پنج میلیارد تومان افزایش پیدا کند.
۰
plusresetminus
درخواست اعتبار 5 میلیارد تومانی از مسئولان استانی/طرح قربانگاه ابراهیمی در فریدونکنار اجرا می‌شود
شهیدالله آقاجانپور در گفت‌وگو با خبرنگار بلاغ اظهارکرد: از ابتدای امسال تاکنون ۱۰۰ پرونده از سوی کمیته امداد فریدونکنار برون‌سپاری شده و ۷۶۰ پرونده دیگر به مراکز نیکوکاری تحویل داده می‌شود.
 
وی با اشاره به اینکه فریدونکنار دارای پنج مرکز نیکوکاری است، خاطرنشان کرد: بخشی از درآمدهای کمیته امداد به مراکز نیکوکاری تخصیص داده می‌شود و این شهرستان ظرفیت افزایش تا ۲۰ مرکز را دارد.

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) فریدونکنار با بیان اینکه از این پس پرونده‌های مددجویان به مراکز نیکوکاری واگذار می‌شود، تصریح کرد: ۶۶ درصد بودجه امسال کمیته امداد به مراکز نیکوکاری اختصاص دارد.

آقاجانپور با اشاره به اینکه برای کمیته امداد فریدونکنار در سال ۹۹ اعتباری بالغ بر سه میلیارد تومان درنظر گرفته شده است گفت: درخواست ما این است که اعتبار درنظر گرفته شده تا سقف پنج میلیارد تومان افزایش پیدا کند.

وی یادآور شد: به هر مرکز نیکوکاری برای کمک به تهیه جهیزیه عروس سه سهمیه اختصاص داده شد که اگر هر مرکز بتواند مبلغ چهار میلیون تومان تامین کند، ۶ میلیون تومان از سوی کمیته امداد استان و دو میلیون تومان از منابع دیگر که در مجموع مبلغ ۱۲ میلیون تومان می‌شود برای خانواده‌های تحت پوشش کالا اعطا می‌شود.

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) فریدونکنار از اجرای طرح “قربانگاه ابراهیمی” به‌مناسبت عید قربان در فریدونکنار خبر داد و افزود: در این طرح، هر مرکز نیکوکاری باید چهار گوسفند تهیه و در مراکز مشخص شده قربانی شده که پس از بسته‌بندی تحویل مددجویان می‌شوند.

آقاجانپور با بیان اینکه همکاری خوبی با سپاه پاسداران برای ساخت و تعمیر منازل مسکونی مددجویان انجام می‌شود اظهارکرد: برای ساخت و تعمیر خانه محرومان که با همکاری سپاه پاسداران انجام می‌شود، کمیته امداد برای هر منزل تا سال گذشته مبلغ ۲۵ تا ۳۰ میلیون تومان وام بلاعوض اختصاص می‌داد که این مبلغ امسال به میزان ۳۵ میلیون تومان افزایش پیدا می‌کند.

این مسئول خاطرنشان کرد: همزمان با ماه محرم قرار است تعداد یک میلیون و ۲۰۰ هزار وعده غذای گرم در سراسر مازندران طبخ شود که این امر در فریدونکنار هم انجام می‌شود.

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) فریدونکنار تصریح کرد: در ایام شیوع بیماری کرونا، چهار هزار و ۱۹۰ وعده غذای گرم در فریدونکنار طبخ و بین نیازمندان توزیع شد.

وی با اشاره به اینکه سه منزل محروم توسط گروه‌های جهادی فریدونکنار درحال ساخت است یادآور شد: باتوجه به اینکه برخی از شهرهای مازندران در ۶ ماهه دوم سال دچار شرایط بد آب و هوایی هستند، به همین خاطر بودجه ساخت منزل در ۶ ماهه نخست به این شهرها اختصاص داده می‌شود تا آنها پروژه‌های ساخت و ساز خود را قبل از فصل سرما به اتمام برسانند و اعتبار ساخت برای شهرهایی مانند فریدونکنار پس از شهریور ماه واریز می‌شود.

آقاجانپور گفت: طی مکاتبه‌ای که با اصناف خواهیم داشت قرار است کارگاه‌ها و فروشگاه هایی که نیاز به کارگر دارند از کمیته امداد درخواست کنند تا مددجویان نیازمند به شغل به آن‌ها معرفی شوند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آمریکا مضحکه کارشناسان جهان شد
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۰
عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴