BLOCK}']['func'] = 'Get_Polls_Content'; $conf['{POLL_GENERAL_BLOCK}']['prms']['section_id'] = 0; ?>BLOCK}']['func'] = 'Get_Polls_Content'; $conf['{POLL_GENERAL_BLOCK}']['prms']['section_id'] = 0; ?> ثبت‌نام مهر ماه دانشگاه امام صادق (ع) اول شهریور آغاز می‌شود افزایش پذیرش دانشجو برای نیمسال بعدی | بلاغ نیوز
معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه امام صادق (ع) از آغاز ‌ثبت نام مجازی دانشجویان برای ترم تحصیلی مهر ماه از ابتدای شهریور ماه خبر داد و گفت: شروع کلاس‌های ترم تحصیلی جدید از 29 شهریور خواهد بود.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ به نقل ازغلامرضا گودرزی معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه امام صادق (ع)  در گفت‌وگو با خبرنگار ، با بیان اینکه ثبت‌نام مجازی ترم تحصیلی مهر ماه این دانشگاه از اول شهریورماه آغاز خواهد شد، گفت: از آنجایی که ترم تابستانه این دانشگاه به صورت مجازی در پایان هفته اول شهریور ماه به پایان می‌رسد دانشجویان می‌توانند برای ثبت نام ترم تحصیلی مهر ماه از ابتدای شهریور در سایت این دانشگاه اقدام کنند.
* افزایش پذیرش دانشجو در ترم تحصیلی مهرماه در مقطع کارشناسی و دکتری
وی افزود: در ترم تحصیلی مهر ماه در مقطع کارشناسی و دکتری افزایش پذیرش خواهیم داشت به طوری که افزایش ۲۰۰ دانشجوی کارشناسی پیوسته و همچنین در مقطع دکترا نیز با توجه به ایجاد رشته‌های جدید نزدیک به ۹۰ دانشجو امسال بیشتر پذیرش خواهند شد.

*  در صورت تغییر زمانبندی برگزاری کلاس‌ها،تقویم آموزشی جدید اعلام می شود
گودرزی تصریح کرد: با توجه به آغاز موج دوم شیوع ویروس کرونا باید به این نکته اشاره کنم در صورت اینکه ستاد ملی مبارزه با کرونا تصمیم به تغییر زمانبندی برگزاری کلاس‌های آموزشی داشته باشد تقویم آموزشی جدید تنظیم و به دانشجویان ارائه می‌شود.





بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

قرآن، برای تنها تلاوت یا عمل؟
پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
فقـر و غنــا در اسلام
چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴