تاریخ انتشارسه شنبه ۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۱
کد مطلب : ۴۳۲۷۱۲
مسئول هیئت رزمندگان اسلام شهرستان جویبار گفت: مراسم دعای روز عرفه در شهرستان جویبار به صورت پخش زنده در فضای مجازی برگزار می شود.
۰
plusresetminus
برگزاری مجازی مراسم روز عرفه در جویبار
علی اسدی در گفت و گو با خبرنگار بلاغ اظهار کرد: متأسفانه امسال از برگزاری حضوری دعای پرفیض عرفه محروم هستیم بنابراین به ناچار این مراسم در شهرستان جویبار به صورت پخش زنده از طریق فضای مجازی انجام می پذیرد و فلذا به یاد راز و نیاز عارفانه حضرت سیدالشهدا در روز عرفه 61 هجری، مراسم در این شهرستان از ساعت ۷ بعد ازظهر پنجشنبه 9 مردادماه در مصلای بزرگ الغدیر برگزار می‌شود.

وی افزود: دعای پر مضمون عرفه برخواسته از حلقوم ملکوتی حضرت سیدالشهدا و زمینه ساز کسب معنویت و گشاینده مسیر هدایت به سوی پروردگار متعال است.

مسؤل هیئت رزمندگان اسلام جویبار تأکید کرد:همه ما باید تلاش کنیم با نیت خالص و با انگیزه های الهی و معنوی در این مراسم شرکت کنیم و این عرض ارادت خالصانه زمینه‌های نزول برکات الهی خواهد بود.

اسدی گفت: جویبار مهد سرداران و 303 شهید و پایتخت کشتی جهان و دارای مردم شریف و نجیب و مستحق همه نوع خدمت است و کمک ۲ میلیارد تومانی این شهرستان در موضوع حمایت مؤمنانه به اقشار آسیب دیده نمونه بارز از روحیه ایثار و فداکاری مردم جویبار است.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

قرآن، برای تنها تلاوت یا عمل؟
پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
فقـر و غنــا در اسلام
چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴