تاریخ انتشارجمعه ۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۲:۴۰
کد مطلب : ۴۳۲۵۷۶
قائم مقائم مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا از انجام قرعه‌کشی مشارکت در تولید 4 محصول جدید سایپا از فردا خبر داد و گفت: پس از این قرعه‌کشی عرضه این محصولات جدید آغاز می‌شود.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ به نقل ازسایپانیوز، مجید باقری با بیان اینکه بلافاصله پس از انجام قرعه کشی طرح مشارکت در تولید در روز شنبه، چهارم مردادماه، طرح جدید عرضه محصولات این گروه خودروسازی آغاز خواهد شد، اظهارداشت: این طرح نیز مانند عرضه قبلی، به شکل مشارکت در تولید با موعد تحویل در سال آینده خواهد بود و به مبلغ پیش پرداختی مشتریان، سود مشارکت تعلق خواهد گرفت.
باقری اظهارکرد: پس از عرضه شاهین، کوییک.اس و ساینا.اس در طرح‌های پیشین، خودروهای کوییک معمولی و کوییک.آر (دو رنگ) و دو مدل از وانت سایپا151 در این طرح فروش عرضه خواهند شد.
وی افزود: قرعه کشی طرح مشارکت در تولید جاری سایپا، صبح روز شنبه با حضور نمایندگانی از نهادهای ذی‌ربط و رسانه‌های همگانی برگزار می‌شود و یک روز پس از آن نیز، طرح جدید را آغاز خواهیم کرد.
باقری در پایان با اشاره به تلاش خودروسازان برای تنوع بخشی و تداوم طرح‌های فروش، گفت: خودروسازان در کنار مردم هستند و به پشتوانه افزایش و استمرار تولید، عرضه های مستمر را در دستور کار قرار داده‌اند تا به سمت کاهش و حذف نقش واسطه‌ها در بازار حرکت کنیم.





بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

مهربانی بی‌پایان خداوند را مغتنم شماریم
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۰
حجاب؛ تضمین سلامت زن در جامعه
دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۰
عملکرد اقتصادی دولت در محک قضاوت
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۴
خواسته مردم؛ کنترل گرانی در شلوغی بازار
دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۸
ضرورت نگاه تحولی منتخبان به مجلس دوازدهم
يکشنبه ۲۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۲