تاریخ انتشارجمعه ۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۲:۳۰
کد مطلب : ۴۳۲۵۷۵
سعید اوحدی با حضور در ستاد ارتش با دریادار حبیب الله سیاری معاون هماهنگ کننده ارتش دیدار و گفتگو کرد.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ به نقل ازسعید اوحدی معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران عصر روزگذشته (پنچ شنبه) با حضور در ستاد ارتش، با امیر دریادار حبیب‌الله سیاری معاون هماهنگ کننده ارتش دیدار و گفتگو کرد.
در این دیدار که به منظور هماهنگی و توجه بیشتر به خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران ارتش انجام شد، امیر سیاری با اشاره به رشادت‌های شهدا و جانبازان گرانقدر هشت سال دفاع مقدس، گفت: فرهنگ ایثار و شهادت، برگرفته از فرهنگ عاشورای امام حسین(ع) است و اگر این ایثارگری و رشادت‌ها نبود، امروز کشور ما روی آسایش و آرامش نداشت.
وی در این دیدار با تشریح برخی مسائل و مشکلات خانواده‌های شهدا، جانبازان و ایثارگران، گفت: با تعامل سازنده‌ای که بین ارتش و بنیاد شهید و امور ایثار گران وجود دارد بدنبال توجه بیشتر و رفع مشکلات این عزیزان و تسریع در رفع موانع ثبت جانبازی عزیزان سرافرازی هستیم که  فاقد مدارک بالینی هستند.
دریادار سیاری با یادآوری این مطلب که امیدواریم ویروس منحوس کرونا رخت بربندد و از نزدیک بتوانیم بار دیگر دست بوس خانواده شهدا باشیم، اظهار کرد: آنچه که شهیدان برای پاسداری از نظام مقدس جمهوری اسلامی انجام دادند، در کلام و قلم نمی گنجد و به طور قطع مزد این رشادت ها را خداوند بزرگ خواهد داد که البته خداوند، جنت را به این عزیزان هدیه داده است.
در ادامه سعید اوحدی، معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران، خدمت رسانی به خانواده های معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران را یک سعادت الهی خواند و افزود: با هماهنگی های بعمل آمده و با برگزاری جلسات تخصصی بین کارشناسان ارتش و بنیاد شهید امیدواریم در اولین فرصت بتوانیم در رفع مشکلات این عزیزان اقدامات لازم انجام  شود.





بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

مهربانی بی‌پایان خداوند را مغتنم شماریم
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۰
حجاب؛ تضمین سلامت زن در جامعه
دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۰
عملکرد اقتصادی دولت در محک قضاوت
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۴
خواسته مردم؛ کنترل گرانی در شلوغی بازار
دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۸
ضرورت نگاه تحولی منتخبان به مجلس دوازدهم
يکشنبه ۲۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۲