تاریخ انتشارجمعه ۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۰:۰۰
کد مطلب : ۴۳۲۴۱۷
استاندار خراسان شمالی با تأکید بر لزوم توجه به قشر روحانیت در استان گفت: اعتبارات حوزه‌های علمیه در خراسان شمالی۲۳ برابر سالیان گذشته پرداخت‌شده است.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ به نقل ازمحمدعلی شجاعی ظهر امروز در جمع فعالین سیاسی، فرهنگی و اجتماعی شهرستان اسفراین اظهار کرد: تا سه ماه آینده بررسی مصوبات سفر خود به اسفراین و صفی‌آباد را با اولویت و نیاز منطقه خواهیم داشت.
وی افزود:  وظیفه‌داریم با توجه به خاستگاه بزرگ روحانیت به بحث حوزه‌های علمیه به خوبی پرداخته شود و نام خراسان شمالی جاودانه کنیم.
استاندار خراسان شمالی خاطرنشان کرد: اعتبار حوزه‌های علمیه را ۱۳ برابر ابلاغ کردیم اما ۲۳ برابر پرداخت می‌کنیم.
وی ادامه داد: کشور ما در بحث مبارزه با کرونا موفق کرده زیرا تمام اجزای حاکمیت پای‌کار بوده‌اند در این حوزه به‌هیچ‌عنوان از استانی عقب‌تر نیستیم.
شجاعی خاطرنشان کرد: فقط با تغییر دیدگاه نگرشی می‌توان انتظار پیشرفت را داشت و در تمام بخش‌ها تلاش شده برنامه محوری را در رأس امور قرار دهیم.
وی تصریح کرد: شوراها دولت‌های محلی هستند پس ۷۰ درصد نداشته ها باید توسط شوراها و مابقی امور توسط دولت و استانداری حل شود.
استاندار خراسان شمالی افزود: سند مبارزه با مواد مخدر استان کاملاً دقیق و با جزئیات نگارش شده و نگاه ویژه‌ای برای حل مشکلات این حوزه خواهیم داشت.
وی در انتها تصریح کرد: حوزه سیاسی شهرستان اسفراین ظرفیت‌های خوبی دارد که نرخ مشارکت بالای مردم این شهرستان در انتخابات هم بالا بوده لذا نگاه ویژه‌ای به نیروهای سیاسی این شهرستان خواهیم داشت.





بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن و روش‌های تربیتی
چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴