تاریخ انتشارپنجشنبه ۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۳:۳۰
کد مطلب : ۴۳۲۴۱۴
پیکر رزمنده حزب‌الله که در حمله هوایی رژیم صهیونیستی به اطراف دمشق شهید شده بود، در جنوب لبنان به خاک سپرده شد.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ به نقل ازمقاومت اسلامی در لبنان پیکر شهید رزمنده «علی کامل محسن»‌ معروف به «جواد» را که در حمله هوایی صهیونیست‌ها شهید شده بود، تشییع کرد.
به گزارش شبکه المنار لبنان، مراسم تشییع پیکر این رزمنده حزب‌الله امروز پنجشنبه در زادگاه خود، روستای «عیتیت» واقع در جنوب لبنان با حضور شخصیت‌های سیاسی، دینی و گروه‌های اجتماعی با رعایت توصیه‌های بهداشتی برگزار و پیکر این شهید از مقابل منزل خود تا آرامگاه ابدی تشییع شد.
مشارکت کنندگان در این مراسم، علیه سران رژیم صهیونیستی و آمریکا و اقدامات آن‌ها علیه گروه‌های مقاومت در منطقه شعار سر دادند.
شیخ حسن عزالدین، نماینده عضو فراکسیون الوفاء حزب‌الله در پارلمان لبنان که در مراسم تدفین حضور داشت، با بیان اینکه شهید جواد در حمله هوایی اسرائیل به دمشق شهید شده است، اظهار داشت که نبرد بین مقاومت اسلامی لبنان و دشمن صهیونیست ادامه دارد و نبرد طولانی‌ است.





فرزند شهید
 
حزب‌الله لبنان سه‌شنبه این هفته اعلام کرد که در حمله هوایی دوشنبه رژیم صهیونیستی به اطراف فرودگاه دمشق سوریه، علی کامل محسن به شهادت رسیده است.
با اعلام رسمی شهادت این رزمنده حزب‌الله، ارتش رژیم صهیونیستی تمرین‌های نظامی عادی خود را در مرزهای خود با لبنان لغو کرده و از بیم پاسخ حزب‌الله به شهادت نیروی خود، سطح آمادگی خود را بالا برده است.
رسانه‌های رژیم اسرائیل طی دو روز اخیر نوشتند که با رسانه‌ای شدن شهادت رزمنده حزب‌الله، نگرانی‌ها در فلسطین اشغالی به ویژه مناطق مرزی رو به افزایش است و هر آن احتمال دارد، مقاومت اسلامی عملیات تلافی‌جویانه انجام دهد.





بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

قرآن، برای تنها تلاوت یا عمل؟
پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
فقـر و غنــا در اسلام
چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴