پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: وزیر ورزش و جوانان مدعی بود کمک‌هایش به باشگاه استقلال را پیشتر انجام داده و از این پس بیشتر هم انجام خواهد داد.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ به نقل ازعلی جباری که امروز به دیدار وزیر ورزش و جوانان رفته بود بعد از نشست با مسعود سلطانی‌فر اظهار داشت: جلسه خوب و پرباری بود و ما در وزیر درخواست کردیم کمک‌هایش را نسبت به باشگاه استقلال بیشتر کند. او مدعی بود کمک‌ها را پیشتر از این انجام ‌داده و در ادامه هم انجام خواهد داد.
وی افزود: عزم وزارت ورزش برای خصوصی سازی استقلال و پرسپولیس جدی است و امیدوارم این دو تیم از زیر مجموعه دولت خارج شود.
جباری با اشاره به پیشکسوتان عنوان کرد: وزیر قول داد که کار پیشکسوتانی که بیمه ندارند و برای آنها مشکلات آنچنانی رخ می‌دهد را پیگیر خواهد شد و این قول را به بنده داد تا پیگیر بیماری و تهیه دارو برای پیشکسوتان فوتبال باشیم.
پیشکسوت تیم استقلال در خصوص روند کلی نشست امروز عنوان کرد: جلسه بسیار امیدوار کننده بود. در جلسه قبلی گفته بودم که ناامید هستیم ولی نشست امروز ما را امیدوار کرد. او قول داد کارهای مثبتی را برای باشگاه استقلال انجام دهد.





بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

قرآن، برای تنها تلاوت یا عمل؟
پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
فقـر و غنــا در اسلام
چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴