تاریخ انتشارپنجشنبه ۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۱:۱۰
کد مطلب : ۴۳۲۴۰۰
شیخ «نبیل قاووق» عضو شورای مرکزی حزب الله گفت: محاصره رژیم غاصب دستاوردی راهبردی است که به نام حاج قاسم ثبت شد.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ به نقل ازعضو شورای مرکزی حزب الله تاکید کرد: سردار سلیمانی چندین بار جان خود را بخاطر سید حسن نصرالله به خطر انداخت.
 
شیخ نبیل قاووق عضو شورای مرکزی حزب الله لبنان در گفتگو با خبرنگار پایگاه اینترنتی العهد خاطرنشان کرد: موشک‌های دقیق معادلات جدیدی را در درگیری با دشمن ایجاد کرده اند. این موشک‌ها برای نخستین بار از سال ۱۹۴۸ عمق دشمن را نشانه رفت. محاصره رژیم غاصب دستاوردی راهبردی است که به نام حاج قاسم ثبت شد.
وی افزود: حاج قاسم همواره اصرار داشت در قلب میدان و در کنار [سید حسن نصرالله]دبیرکل حزب الله و حاج عماد مغنیه و بقیه برادران بماند. او یکی از فرماندهان میدان جنگ بود و جانش را به خطر انداخت. او هر ساعت و هر لحظه آماده شهادت بود و همه تجربه جهاد خود را در این زمینه در خدمت نیرو‌های مقاومت قرار داد و از تمام توان خود برای دفاع از لبنان و شکست دشمن استفاده کرد.
 
شیخ نبیل قاووق گفت: یکی از اصلی‌ترین دغدغه‌های حاج قاسم در زمان تجاوزگری [رژیم صهیونیستی]، حفاظت از دبیر کل حزب الله بود. او در این راه چندین بار جان خود را به خطر انداخت. مقاومت امروز در اوج قدرت، توانایی و آمادگی است و دشمن هرگز نمی‌تواند مقاومت را دستکم بگیرد یا نادیده انگارد.





بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

فقـر و غنــا در اسلام
چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
خشم؛ پسندیده یا ناپسند؟
دوشنبه ۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۳:۵۷
دولت و مجلس زمینه‌ساز رفع موانع تولید شوند
چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۶:۴۹
پایبندی بانوان به اجرای قانون حجاب و عفاف
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۶:۵۵
سپاه در خدمت‌رسانی به مردم پرچم‌داری می‌کند
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴