تاریخ انتشارپنجشنبه ۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۵
کد مطلب : ۴۳۲۲۷۹
نماینده فرمانده کمیته جستجو و مفقودین ستادکل نیروهای مسلح در سالروز عملیات مرصاد با جمعی از خانواده شهدای این عملیات دیدار و گفت‌وگو کرد.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ در آستانه ماه ذیحجه و سالروز ازدواج  حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه (س) و سالروز عملیات مرصاد، صبح امروز دیدار و تکریم از خانواده‌های  معظم شهدای هشت سال دفاع مقدس با حضور سردار داود غیاثی‌راد نماینده فرمانده کمیته  جستجو و مفقودین ستادکل نیروهای مسلح و جمعی از مسوولان صورت گرفت.
در این دیدارها که حسن خزایی پور فرماندار شهرستان فراهان و حسین رضایی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج فراهان و جمعی دیگر از مسوولان حضور داشتند از خانواده شهدای عملیات غرورآفرین مرصاد دلجویی شد.

سردار داوود غیاثی‌راد نماینده فرمانده کمیته جستجو و مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح در این دیدار حضور در جمع خانواده شهدا را مایه افتخار و منزلت برای مسوولین دانسته و با قدردانی از ایثار و فداکاری خانواده معظم شهدا برای این خانواده‌های گرانقدر آرزوی صحت و سلامتی کرد.
حضور در جمع خانواده شهدا مایه افتخار و منزلت برای مسوولین است
  در این مراسم از خانواده شهدای مرصاد شهید رضا یحیایی، شهید سلیمان دستجانی فرهانی، شهید علی اصغر فرهانی، شهید محمدرضا همتی هزاوه و شهید غلامحسین وروانی تجلیل و هدایایی به رسم یادبود تقدیم شد.
مادر شهیدرضا یحیایی خاطره‌ای از شهادت فرزندش در عملیات مرصاد برای مسوولین در جمع حاضر بیان کرد.





بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن و روش‌های تربیتی
چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴