کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

چهارمین دوره انتخابات با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود

رقابت چهره‌های مطرح مداحی نکا برای عضویت در کانون مداحان

2 مرداد 1399 ساعت 15:56

مدیر تبلیغات اسلامی نکا گفت: چهارمین دوره کانون مداحان نکا فردا جمعه با برگزاری انتخابات با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود.


حجت‌الاسلام حسینعلی فعالی در گفت‌وگو با بلاغ، با اشاره به برگزاری انتخابات چهارمین دوره کانون مداحان نکا به صورت همزمان با سراسر کشور، اظهار کرد: این دوره از انتخابات بنابر شرایط پیش آمده از بیماری کرونا و تأکید بر پروتکل‌های بهداشتی به صورت غیرتجمعی در اداره تبلغیات اسلامی شهرستان برگزار می‌شود.

وی افزود: این انتخابات مخصوص اعضای برادر مداح شهرستان خواهد بود و برای بانوان مداح شهرستان بنابر تدابیر اتخاذ شده برنامه جداگانه‌ای به منظور برگزاری انتخابات فعالان مداحی خواهر برگزار خواهد شد.

مدیر تبلیغات اسلامی نکا در ادامه به جزئیات بیشتری از نکات و چگونگی برگزاری انتخابات این دوره پرداخت و خاطرنشان کرد: در این دوره تنها فقط مداحانی که طبق اساسنامه انتخابات به عنوان مداح مستمر شناخته شده‌اند و از طریق سامانه پیامکی یا تماس تلفنی از سوی تبلیغات اسلامی به منظور شرکت در انتخابات دعوت گردند، حق رأی در انتخابات را دارند بنابراین همه ذاکرین شهرستان امکان شرکت در رأی‌گیری را نخواهند داشت.

این مسئول اضافه کرد: این انتخابات از ساعت ۹ صبح روز جمعه سوم مرداد در اداره تبلیغات اسلامی و به صورت غیرتجمعی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و نظارت ناظرینی از شبکه بهداشت و درمان، نیروی انتظامی و بازرس اداره‌کل تبلیغات اسلامی مازندران آغاز خواهد شد.

وی با بیان شرایط ورود به مکان انتخابات برای افراد واجد شرایط نیز گفت: مداحان مستمر باداشتن کارت مداحی یا کارت شناسایی و بهره‌مندی از ماسک، اجازه ورود به محل برگزاری انتخابات راخواهند داشت.

فعالی با اشاره عدم برگزاری انتخابات به صورت تجمعی و سخت شدن شرایط تبلیغ برای کاندیداها، تصریح کرد: منعی برای کاندیداهای محترم به منظور تبلیغات وجود ندارد اما در صورتی که کاندیدایی خارج از چارچوب شرع و اخلاق اقدامی انجام دهد موضوع توسط ستاد انتخابات شهرستان بررسی و صلاحیت کاندیدای خاطی ملغی خواهد شد.

وی افزود: تبلیغات اسلامی نکا با همکاری فرمانداری، شبکه بهداشت و درمان، نیروی انتظامی و سایر دستگاه‌های مرتبط بستر لازم را در راستای برگزاری انتخابات پرشور و سالم آماده ساخته و امید است افراد اصلح و موثر در جریان خدمت به نوکران امام حسین(ع) انتخاب شوند.

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی نکا ضمن قدردانی از زحمات اعضای سومین دوره کانون مداحان شهرستان، اذعان کرد: کانون مداحان نقش برجسته‌ای هم در ایجاد وفاق و هماهنگی میان مداحان و ذاکران شهرستان داشته و هم می‌تواند در راستای افزایش کیفیت در این امر اثرگذار باشد.

وی با اشاره به زمان اعلام نتایج انتخابات این دوره، اضافه کرد: انتخابات در همان روز جمعه پایان خواهد پذیرفت و پس از پایان روند رأی‌گیری به سرعت نتیجه مشخص و اطلاع‌رسانی خواهد شد.

انتهای پیام/
 


کد مطلب: 432264

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/432264/رقابت-چهره-های-مطرح-مداحی-نکا-عضویت-کانون-مداحان

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com