تاریخ انتشارچهارشنبه ۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۹:۳۰
کد مطلب : ۴۳۲۲۲۰
روابط عمومی وزارت نفت پیرو درج خبری با عنوان «اقدام غیرقانونی وزارت نفت در بکارگیری پیمانکار در سمت حاکمیتی علیرغم اعتراض نهاد نظارتی» در خبرگزاری فارس توضیحاتی را ارائه کرده است.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ به نقل ازروابط عمومی وزارت نفت پیرو درج خبری با عنوان «اقدام غیرقانونی وزارت نفت در بکارگیری پیمانکار در سمت حاکمیتی علیرغم اعتراض نهاد نظارتی» در خبرگزاری فارس توضیحاتی را ارائه کرده است. در جوابیه روابط عمومی وزارت نفت آمده است: «به اطلاع می‌رساند فعالیت آقای میثم سیفی به عنوان «مسئول دبیرخانه هیئت مرکزی گزینش وزارت نفت» ناظر به هماهنگی برگزاری جلسات، ارسال دعوتنامه‌ها، پیگیری مکاتبات اداری و خدمات اجرایی مرتبط با دبیرخانه هیئت مرکزی گزینش وزارت نفت است و به هیچ وجه وظایف نامبرده جنبه حاکمیتی نداشته و جزو مسئولیت‌های مربوط به منشی و مسئول دفتر است که انجام آن به وفور، چه در سطح صنعت نفت و چه سایر ارکان اداری سازمان‌ها و وزارتخانه‌ها، از طریق به کارگیری نیروهای ارکان ثالث مرسوم است.
لازم به تاکید است انجام چنین فعالیتی از سوی نیروی پیمانکاری کاملا قانونی و حسب ضوابط جاری و پس از طی مراحل لازم جهت احراز مسئولیت صورت گرفته و مغایرتی با مقررات اداری صنعت نفت ندارد. انتظار است خبرگزاری فارس پیش از انتشار چنین اخباری ابتدا مختصر تحقیق و صحت‌سنجی در مورد آن انجام دهد تا ناآگاهانه وسیله نشر اکاذیب و اطلاعات نادرستی که از سوی برخی منابع مغرض دریافت می‌کند، قرار نگیرد».
شایان ذکر است که در گزارش قبلی خبرگزاری فارس با عنوان  «اقدام غیرقانونی وزارت نفت در بکارگیری پیمانکار در سمت حاکمیتی علیرغم اعتراض نهاد نظارتی» اسناد مربوط به مکاتبات رسمی میثم سیفی به عنوان مسئول دبیرخانه هیئت مرکزی گزینش وزارت نفت منتشر شده است. همچنین اسناد مربوط به نظر دیوان محاسبات کشور درباره اقدام غیرقانونی وزارت نفت در بکارگیری یک نیروی پیمانکاری در سمت حاکمیتی نیز نزد این خبرگزاری محفوظ است.





بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن و روش‌های تربیتی
چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴