تاریخ انتشارچهارشنبه ۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۰
کد مطلب : ۴۳۲۲۰۳
رئیس سازمان سنجش آموزش کشور با تاکید بر اینکه کنکور امسال 4 روزه برگزار می‌شود، از برگزاری آزمون کارشناسی ارشد طی 3 روز خبر داد.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ به نقل ازابراهیم خدایی رئیس سازمان سنجش آموزش کشور در گفت‌وگو با خبرنگار، با تأکید بر این که بر اساس هماهنگی‌های صورت گرفته با وزارت کشور کنکور امسال ۴ روزه و آزمون کارشناسی ارشد ۳ روزه برگزار می‌شود، گفت: به منظور کاهش تراکم با توجه به شرایط شیوع کرونا در کشور، آزمون‌های بعد از ظهر گروه‌های آموزشی کنکورهای کارشناسی و کارشناسی ارشد حذف شد.
* افزایش ۵۰ درصدی عوامل اجرایی و ۴۰ درصدی حوزه‌های برگزاری آزمون‌ها
وی با تأکید بر این که روز برگزاری آزمون گروه‌های آموزشی متعاقبا اعلام می‌شود، گفت: بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته عوامل اجرایی مراکز برگزاری کنکور و آزمون کارشناسی ارشد  ۵۰ درصد افزایش و حوزه‌های برگزاری آزمون‌ها نیز ۴۰ درصد افزایش خواهند داشت.
خدایی تأکید کرد: پروتکل‌های بهداشتی حداقل و حداکثر دارند. در برگزاری آزمون‌های کارشناسی و کارشناسی ارشد این پروتکل‌ها در حد حداکثر برگزار می‌شود. ضمن این که نماینده‌ای از معاونت بهداشتی وزارت بهداشت در حوزه‌های برگزاری آزمون‌ها مستقر خواهند شد.
براساس این گزارش، قرار بود کنکور ۳۰ و ۳۱ مرداد و کارشناسی ارشد ۱۶ و ۱۷ مرداد برگزار شود. با حذف آزمون‌های بعدازظهر، روز برگزاری آزمون گروه‌های آموزشی طی روزهای آینده از سوی سازمان سنجش اعلام می‌شود.






بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خشم؛ پسندیده یا ناپسند؟
دوشنبه ۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۳:۵۷
سپاه الگویی برای انقلاب‌های آینده جهان
دوشنبه ۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
پایبندی بانوان به اجرای قانون حجاب و عفاف
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۶:۵۵
عملیات وعده صادق غرورآفرین و مقتدرانه بود
دوشنبه ۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۳:۱۸
اقدامات سپاه مایه سربلندی ملت ایران شده است
دوشنبه ۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۲:۱۷
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴