تاریخ انتشارچهارشنبه ۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۰
کد مطلب : ۴۳۲۱۹۵
سازمان اطلاعات انرژی آمریکا گزارش داد پیش بینی می‌شود تا قبل از آگوست سال آینده شاهد رسیدن سطح تقاضای نفت در آمریکا به دوران پیش از کرونا نباشیم.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ به نقل ازراشاتودی، سازمان اطلاعات انرژی آمریکا، اعلام کرد که پیش‌بینی می‌کند تقاضا برای نفت و فراورده‌های نفتی در این کشور تا آگوست سال 2021 همچنان پایین‌تر از سطح سال 2019 باشد.
به طور کلی تقاضای برای سوخت بنزین، نفت و سوخت هواپیما در ماه مارس و آوریل به خاطر اعمال محدودیت‌های کرونایی و کاهش مسافرت‌ها به شکل قابل توجهی سقوط کرده است.
سازمان اطلاعات انرژی آمریکا می‌گوید تقاضا از ماه آوریل روندی افزایشی را در پیش گرفته و این حرکت با توجه به افزایش فعالیت‌های اقتصادی در نیمه دوم سال جاری ادامه خواهد یافت اما تقاضای کلی تا پیش از ماه آگوست سال آینده به دوران قبل از کرونا باز نخواهد گشت.
بر اساس گزارش این سازمان در ماه آوریل مصرف سوخت در آمریکا به کمترین میزان ماهانه خود از دهه 1980 میلادی تاکنون رسید و 14.7 میلیون بشکه در روز بود.
این سازمان می‌گوید همین امر باعث شد تا شاهد بزرگترین میزان مازاد عرضه سوخت در این کشور از سال‌های 1920 تا کنون باشیم.
از منظر حجم و میزان مصرف تقریبا نیمی از کاهش مصرف نفت آمریکا به پایین آمدن استفاده از سوخت در این کشور مربوط می‌شود.
برای سال جاری انتظار می‌رود روزانه 8.3 میلیون بشکه در روز در آمریکا تقاضای بنزین باشد که نسبت به سال گذشته 10 درصد پایین‌تر است.
باتوجه به پیش‌بینی افزایش اشتغال برای سال آینده انتظار می‌رود مصرف بنزین در آمریکا به روزانه 9.1 میلیون بشکه افزایش یابد که باز هم دو درصد نسبت به متوسط سال 2019 پایین‌تر است.
بنا به گزارش چشم انداز کوتاه مدت سازمان اطلاعات انرژی آمریکا برای سال جاری متوسط مصرف نفت در آمریکا 18.3میلیون بشکه در روز خواهد بود که نسبت به سال 2019 معادل 2.1 میلیون بشکه پایین‌تر است.
این گزارش می‌افزاید مصرف نفت در آمریکا برای سال آینده به 19.9 میلیون بشکه در روز خواهد رسید که نسبت به سال 2019 معادل 600 هزار بشکه روزانه پایین‌تر خواهد بود.





بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آمریکا مضحکه کارشناسان جهان شد
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۰
عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴