تاریخ انتشارچهارشنبه ۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۰
کد مطلب : ۴۳۲۱۶۹
مدافع تیم ملی والیبال ایران گفت: قرارداد قطعی با سایپا ندارم و فقط توافق اولیه کرده‌ایم.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ به نقل ازعلی شفیعی در گفت‌وگو با خبرنگار د رمورد صدور رای کمیته انضباطی فدراسیون والیبال و محکومیت تیم شهرداری ارومیه به پرداخت یک میلیارد و 170 میلیون ریال اظهار داشت: من برای این تیم بازی کردم و در پایان فصل نتوانستم مبلغ قراردادم را دریافت کنم. من هم همچون سایر بازیکنان حرفه‌ای برای گرفتن حقم به فدراسیون مراجعه کردم و در نهایت امروز چنین رای صادر شد.
وی در مورد عدم حضورش در تمرینات تیم والیبال سایپا خاطرنشان کرد: از وقتی که تست کرونای امیرحسینی مثبت اعلام شد دیگر در تمرینات حضور پیدا نکردم. برای این کار چند دلیل داشتم که مهمترین آن شیوع ویروس و دیگری هم توافقاتی است روی برخی بندهای قرارداد که هنوز نهایی نشده است. 
مدافع ملی‌پوش والیبال ایران درمورد اظهارات مصطفی کارخانه مبنی بر اینکه علی شفیعی درگیر کرونا شده و به همین دلیل در تمرینات حضور پیدا نکرده است، تصریح کرد: مدتی پیش درگیر بیماری سختی شدم و چند مورد تست کرونا دادم، اما هر بار جواب تستم منفی می‌شد. طبق نظر پزشکان به کرونا مبتلا نشدم، اما بیماری سنگینی داشتم که خوشبختانه آن هم رفع شده است. 
شفیعی در پاسخ به این سوال که آیا تمرینات تیم سایپا برگزار می‌شود یا خیر، گفت: تمرینات برگزار می‌شود و برخی از بازیکنان هم در تمرینات حضور پیدا می‌کنند، اما تعدادی درگیر کرونا شدند و غیبت دارند و برخی بازیکنان از جمله من هم به دلایلی که گفتم در تمرینات حاضر نمی‌شویم. به هر حال باید بپذیریم که کرونا ویروس خطرناکی است و بحث واگیردار بودنش آن را خطرناک‌تر هم می‌کند.
وی در مورد اینکه آیا امکان دارد قید حضور در سایپا را بزند و لژیونر شود، عنوان کرد: من توافق اولیه با سایپا داشتم و هنوز چیزی نهایی نشده است؛ یعنی قرارداد قطعی با سایپا ندارم. به دلیل شرایط حاکم بر جهان که به کرونا مربوط می‌شود پیشنهادهای خوب خارجی هم نداشتم. با سایپا توافق کردم اما مدتی بعد شرایط تغییر کرد و حالا باید در مورد آنها به توافق نهایی برسیم. فکر می‌کنم در هفته آینده تکلیفم با تیم سایپا مشخص شود.





بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آمریکا مضحکه کارشناسان جهان شد
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۰
عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴