ناصر قوامی، فعال سیاسی اصلاح‌طلب گفت: چهره‌هایی چون سیدمحمد خاتمی، سیدمحمدرضا خاتمی، صادق زیباکلام و البته عبدالله نوری می‌توانند هم در انتخابات رأی بالایی به دست آورند و هم کشور را به خوبی مدیریت کنند.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ به نقل ازناصر قوامی، فعال سیاسی اصلاح‌طلب، در گفت‌وگو با اعتمادآنلاین گفت: اصلاح‌طلبان به دلیل حمایت از روحانی وضعیت بدی دارند و به این متهم هستند که از دولتی ناکارآمد دفاع کرده‌اند...اصلاح‌طلبان در حالی چوب دفاع از روحانی را می‌خورند که از بین بد و بدتر، بد را انتخاب کردند.
وی افزود: باید به این نکته هم توجه کرد که روحانی و دولتش این روزها در شرایطی هجمه‌های زیادی را تحمل می‌کنند که دولت مسبب اصلی مشکلات نیست. واقعیت این است که نهادهای غیردولتی که قدرت زیادی دارند بیشتر از دولت در ناکارآمدی‌ها مقصرند که متاسفانه نه زیر بار می‌روند و نه کسی می‌تواند آنها را نقد کند.
ناصر قوامی در پایان گفت: ...چهره‌هایی چون سیدمحمد خاتمی، سیدمحمدرضا خاتمی، صادق زیباکلام و البته عبدالله نوری می‌توانند هم در انتخابات رأی بالایی به دست آورند و هم کشور را به خوبی مدیریت کنند.





بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

قرآن، برای تنها تلاوت یا عمل؟
پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
فقـر و غنــا در اسلام
چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴