تاریخ انتشارسه شنبه ۳۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۰
کد مطلب : ۴۳۱۹۶۸
سرهنگ مسعود اسکندری‌فرد نخستین معاون اجتماعی پلیس مازندران براثر ابتلا به کرونا دعوت حق را لبیک گفت.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ به نقل ازسرهنگ مسعود اسکندری‌فرد نخستین معاون اجتماعی پلیس مازندران براثر ابتلا به کرونا دعوت حق را لبیک گفت.
مرتضی زیاری از فعالان اجتماعی و فرهنگی مازندران طی یادداشتی در این باره آورده است؛ ناخوانده دنیا این‌بار مردی را از میان ما برد که در اواخر دهه‌ هفتاد و دهه هشتاد با جمعی از افسران جوان و با انگیزه، معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مازندران را راه‌اندازی ‌کرد.همان ناخوانده دنیا این‌بار مردی را از میان ما برد که در اواخر دهه‌ هفتاد و دهه هشتاد با جمعی از افسران جوان و با انگیزه، معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مازندران را راه‌اندازی ‌کرد.
وی طی هفت سال حضور در این معاونت، مجموعه‌ای منسجم، پویا و کارآمد را برابر تدابیر معاونت اجتماعی ناجا در عرصه فرهنگی و اجتماعی استان به مردم معرفی کرد. 
سرهنگ ستاد مسعود اسکندری فرد علاوه بر تحصیلات آکادمیک و پشت سر گذاشتن دوره فرماندهی و ستاد (دافوس) با روحیه‌ تعاملی و هوش ذاتی خود معاونت اجتماعی استان مازندران را در طی هفت سال حضور مؤثرش همواره در رتبه‌های بالای ردهبندی کشوری نگه داشت.
حاصل آن شناساندن چهره خدمت‌گزار پلیس به هم استانی‌ها و به‌کارگیری شیوه‌های نوین مشارکت شهروندان در برقراری نظم و امنیت بود.
 خانواده‌های مراجعه‌کننده به مرکز مشاوره نیروی انتظامی استان، تلاش وافر این چهره‌ خستگی‌ناپذیر را در ارائه‌ خدمت به خانواده‌ها از یاد نبرده‌اند، تلاشی که نتیجه‌اش چندین پرونده صلح و سازش و گذشت و بخشش بوده است. 
و اما اصلی‌ترین هنر این مرد بزرگ که از ویژگی‌های یک مدیر موفق است، تربیت مدیرانی است که الان در جایگاه‌های مختلف مشغول انجام وظیفه‌اند، میدان دادن و اعتماد به جوانان و سپردن کارهای بزرگ به افسران کم‌تجربه و در عین حال باهوش و باانگیزه و هدایت کارها با نظارت مستمر، نتیجه‌اش تجربه گرانبهایی است که جوانان دیروز و مدیران امروز از این مدیر لایق به یادگار دارند. 






بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

قرآن، برای تنها تلاوت یا عمل؟
پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
فقـر و غنــا در اسلام
چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴