تاریخ انتشاردوشنبه ۳۰ تير ۱۳۹۹ - ۲۳:۲۰
کد مطلب : ۴۳۱۸۹۱
مؤسسه دیلویت اعلام کرده است بر اساس یک نظرسنجی حدود نیمی از شرکت‌های انگلیسی بر این باورند که حداقل تا نیمه دوم سال 2021 طول خواهد کشید که شاهد بهبود اوضاع پیش آمده ناشی از شیوع ویروس کرونا باشیم.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ به نقل ازرویترز، بر اساس نظرسنجی انجام شده توسط مؤسسه دیلویت حدود نیمی از شرکت‌های بزرگ انگلیسی بر این باورند که بهبود اوضاع پیش آمده ناشی از شیوع ویروس کرونا حداقل تا نیمه دوم سال 2021 طول خواهد کشید.
دیلویت اعلام کرده 49 درصد مدیران شرکت‌های بزرگ انگلیسی پیش بینی کرده‌اند که حداقل تا نیمه سال 2021 روند بهبود اوضاع آنها و بازگشت شرایط به دوران پیش از کرونا طول خواهد کشید.
این گزارش می‌افزاید 33 درصد آنها هم پیش‌بینی کرده‌اند که این اتفاق در نیمه نخست سال 2021 رخ خواهد داد و تنها 10 درصد فکر می‌کنند ممکن است در ماه‌های باقیمانده از سال 2020 اوضاع به دوران پیش از کرونا بازمی‌گردد.
نتایج این نظرسنجی تقریبا با پیش‌بینی مراکز دیگر نظیر بانک مرکزی انگلیس که معتقد است عواقب شیوع کرونا طولانی مدت خواهد بود، همخوان است.
دیلویت می‌گوید شرکت‌ها نسبت به بهبود اوضاع از نظر شغلی و سرمایه‌گذاری و افزایش ریسک‌های موجود برای آنها خوش‌بین نیستند.
ایان استوارت، کارشناس ارشد مؤسسه دیلویت، می‌گوید شرکت‌های بزرگ بر این باورند‌ که بهبود اوضاع درآمدی آنها و رسیدن آن به دوران پیش از کرونا مدت‌ها زمان خواهد برد.
مؤسسه میچ یوکی، امروز از دولت انگلیس خواست تا برنامه خود برای ادامه بازار کار این کشور را که در ماه اکتبر منقضی می‌شود برای حوزه‌های صنعتی این کشور 6 ماه دیگر تمدید کند.
نظرسنجی اخیر این مؤسسه نشان می‌دهد 53 درصد کارخانه‌ها در انگلیس قصد دارند نیروهای خود را اخراج کنند. این در حالی است که قبلا این رقم 42 درصد بود.
استفان فیپسون، مدیرعامل میچ یوکی می‌گوید در شرایط کنونی چشم انداز بهبود سریع اوضاع برای صنایع انگلیس به نظر بعید می‌آید.





بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴