تاریخ انتشاردوشنبه ۳۰ تير ۱۳۹۹ - ۲۰:۴۰
کد مطلب : ۴۳۱۸۷۵
مشاور وزیر و دبیر ستاد خیرین وزارت علوم از مشارکت خیرین آموزش عالی جهت بازسازی و ارتقای خوابگاه‌های دانشجویی دانشگاه‌های کشور خبر داد.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ به نقل ازاداره کل روابط عمومی وزارت علوم، حسین عسکریان ابیانه مشاور وزیر و دبیر ستاد خیرین وزارت علوم از مشارکت خیرین آموزش عالی جهت بازسازی و ارتقای خوابگاه‌های دانشجویی دانشگاه‌های کشور خبر داد.
در ادامه وبینارهایی که با حضور منصور غلامی، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری برگزار شد، امروز (دوشنبه) جهت تکمیل و اجرایی شدن مابقی تعهدات خیرین آموزش عالی، نشستی با حضور حسین عسکریان ابیانه، دبیر ستاد خیرین وزارت علوم، جمشید اسماعیلی مدیرکل دفتر طرح‌های عمرانی وزارت علوم، عبدالحسینی عضو ستاد خیرین وزارت علوم، ابراهیمی مدیرعامل کارخانه پاکشوما و قلم‌چی رئیس بنیاد قلم‌چی و با حضور مسئولان صندوق رفاه دانشجویان در محل ستاد خیرین وزارت علوم برگزار شد.
لازم به توضیح است در طرح مشترک صندوق رفاه دانشجویان و ستاد خیرین وزارت علوم قرار بر این شد که اعتبار صدمیلیارد تومانی به دانشگاه‌هایی تعلق گیرد که ۳۰ درصد آن را خیرین و ۳۰ درصد توسط دانشگاه‌هایی که در طرح شرکت کردند تقبل شود و ۴۰ درصد توسط صندوق رفاه دانشجویان و در مجموع ۱۰۰ میلیارد تومان صرف ارتقای خوابگاه‌های درجه ۴ و ۵ شود.
در جلساتی که با حضور مقام وزارت علوم و دانشگاه‌ها و ستاد خیرین برگزار شد تعهد ستاد خیرین وزارت علوم مبلغ ۳۰ میلیارد تومان بود که این مبلغ مهیا شد و در این جلسات لیست خوابگاه‌های نیازمند بازسازی و تجهیز در اختیار خیرین آموزش عالی قرار گرفت تا خیرین مشخص کنند در تجهیز و ارتقا کدام خوابگاه‌ها مشارکت خواهند داشت.
در این طرح آسپرورین، مصلی‌نژاد، جمیلی، شاه حسینی، ابراهیمی و قلم‌چی و تعداد از خیرین در جلساتی که با ستاد خیرین وزارت علوم داشتند خوابگاه‌های مورد نظر را مشخص کردند که تعداد این خوابگاه ها ۳۰ عدد بود و کلیه خوابگاه‌های درجه ۵ و تعدادی از خوابگاه های درجه ۴ را در برگرفت.
در نشست امروز که در جهت تکمیل وضعیت خوابگاه‌ها برگزار شد، مسئولان صندوق رفاه دانشجویان گزارشی از فعالیت‌های انجام شده در مورد ارتقای خوابگاه‌های دانشجویی ارائه کردند و تفاهم نامه چهارجانبه‌ای میان رئیس دانشگاه، صندوق رفاه دانشجویان، خیران و ستاد خیرین وزارت علوم برای خوابگاه های تعیین تکلیف شده به مرحله امضاء و اجرایی شدن رسیده است.
در ادامه لیست خوابگاه‌های باقیمانده که همگی درجه چهار بودند بررسی و تعیین تکلیف شد و در پایان از دو خیر بزرگ حاج آقا ابراهیمی و مهندس قلم‌چی با اهدای لوح و هدایایی تقدیر شد و مقرر گردید در پایان تابستان ۱۳۹۹ گزارش خوابگاه‌های که بازسازی شده‌اند در جلسه‌ای با حضور وزیر علوم، تحقیقات و فناوری اعلام شود.





بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

فقـر و غنــا در اسلام
چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
خشم؛ پسندیده یا ناپسند؟
دوشنبه ۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۳:۵۷
دولت و مجلس زمینه‌ساز رفع موانع تولید شوند
چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۶:۴۹
پایبندی بانوان به اجرای قانون حجاب و عفاف
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۶:۵۵
سپاه در خدمت‌رسانی به مردم پرچم‌داری می‌کند
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴