تاریخ انتشاردوشنبه ۳۰ تير ۱۳۹۹ - ۲۰:۱۰
کد مطلب : ۴۳۱۸۷۲
در پی درگذشت محمدرضا سعیدی چهره ماندگار علم شیمی، علی اکبر صالحی معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان انرژی اتمی ایران پیام تسلیتی صادر کرد.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ در پی درگذشت محمدرضا سعیدی چهره ماندگار علم شیمی، علی‌اکبر صالحی معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان انرژی اتمی ایران پیام تسلیتی صادر کرد.
متن پیام به این شرح است:
«إِنَّا للّه وإِنّا إِلَیهِ رَاجِعُونَ»
با دریغ و افسوس بسیار، اطلاع یافتم که چهره درخشان و ماندگار علم شیمی و یکی از تربیت‌یافتگان و افتخارآفرینان مکتب علمی دانشگاه صنعتی شریف استاد عالیقدر جناب آقای دکتر محمدرضا سعیدی پس از عمری تلاش و مجاهدت مستمر در مسیر دانش‌اندوزی و علم‌آموزی و با ره‌توشه‌ای مثال‌زدنی از حسنات و خیرات پژوهشی و تحقیقاتی، به دیدار معبود شتافته است.
آن استاد گرانمایه از رهگذر وفاداری به سیره بزرگان تاریخ علم و پایبندی متعهدانه و مجدانه به ارزش‌های ملی و فرهنگی ایران اسلامی، به اسوه و نمونه‌ای والا و گرانقدر برای پژوهشگران و محققان کشورمان تبدیل شد و نقش‌های ماندگار از خود بر صحیفه‌ی روزگار به یادگار نهاد.
اینجانب ضمن عرض تسلیت به جامعه‌ دانشگاهی، علمی و فرهنگی کشور به ویژه خاندان جلیل‌القدر و معزز سعیدی، یاد و خاطره آن استاد فرزانه و آموزگار فرهیخته را گرامی می‌دارم و از درگاه ایزد منان برای آن فقید سعید، علو درجات و همنشینی با نیکان و ابرار مسئلت می‌نمایم.





بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

سینمای دفاع مقدس؛ محبوب و مهجور
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
چرا مجازات ارتداد سنگین است؟
چهارشنبه ۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰