تاریخ انتشاردوشنبه ۳۰ تير ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۸
کد مطلب : ۴۳۱۸۲۸
معاون فرهنگی و جوانان اداره کل ورزش و جوانان مازندران گفت: در آینده نزدیک، با تدوین شیوه نامه ای نظام مند، مطالبات، پیشنهادها و برنامه های جوانان استان بصورت جامع در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان استان پیگیری شود.
۰
plusresetminus
تدوین شیوه نامه جدید برگزاری جلسات ستاد ساماندهی امور جوانان
به گزارش بلاغ؛ محمد رضا ییلاقی اشرفی با اعلام اینکه محدودیت های کرونایی موجب شد تا به ظرفیت های جدید در برگزاری جلسات ستاد ساماندهی روی آوریم افزود؛ در این جلسه که طبق آئین نامه به ریاست استاندار محترم به عنوان رییس ستاد ساماندهی امور جوانان و سایر اعضا برگزار می شود، فرمانداران به عنوان روسای ستاد شهرستانی ، روسای ادارات ورزش و جوانان شهرستان ها نیز در کنار نمایندگان سازمان های مردم نهاد جوانان بصورت ویدئو کنفرانسی حاضر می شوند.
 
ییلاقی اشرفی گفت: علاوه بر حضور این اعضا در جلسه استانی ستاد ساماندهی امور جوانان، فرصت خوبی است تا مطالبات شهرستانی جوانان نیز در حضور فرمانداران پیگیری شود.
 
معاون فرهنگی و جوانان اداره کل ورزش و جوانان مازندران ضمن برشمردن مزایای مهم برگزاری جلسات جوانان بصورت ویدئو کنفرانس و در وسعت استانی بیان داشت : در جلسه اخیر ستاد ساماندهی امور جوانان استان مازندران که مفتخر بودیم از حضور ارزشمند آیت الله محمدی لائینی بهره ببریم تعدادی از جوانان استان بصورت ویدئو کنفرانسی در جلسه مشارکت داشتند که گزارش فعالیت و برنامه های آنها مورد استقبال مدیران قرار گرفت.
 
وی دستاوردهای جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان استان را مفید و ثمربخش دانست و ابراز امیدواری کرد، در آینده نزدیک و با نگاه ویژه استاندار محترم، با تدوین شیوه نامه ای نظام مند، مطالبات، پیشنهادها و برنامه های جوانان استان نیز بصورت جامع در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان استان پیگیری شود.
 
ییلاقی اشرفی در پایان با تاکید براینکه خطرات کرونا را جدی می گیریم اما سعی خواهیم کرد با ابتکارات، از آسیب زا بودن محدودیت های کرونایی بکاهیم افزود ؛ معتقدم جوانان و تشکل های مردم نهاد جوانان مازندران نیز این ظرفیت را دارند که در شرایط سخت فعلی در کنار مردم و مسئولان بایستند و با تکیه بر ظرفیت های موجود در استان از هر تهدیدات فرصتی برای توسعه بسازند.

سمیه قاسمی طوسی مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری با همراهی محمدرضا ییلاقی اشرفی معاون فرهنگی و جوانان اداره کل ورزش و جوانان در محل خانه جوانان استان حضور یافت و درباره موضوعات مرتبط با حوزه جوانان با اعضا و مدیر خانه جوانان به گفتگو نشست.وی در این نشست صمیمی گفت : همه ما دوران جوانی را تجربه کرده ایم و می دانیم که این دوره با شور و شعف و انرژی همراه است، لذا از جوانان انتظار می رود که بصورت گسترده و فرابخشی در حوزه های مختلف فعالیت داشته باشند تا به سمت اهداف ترسیم شده حرکت نمائیم.
سمیه قاسمی طوسی مطالبه گری جوانان را یک اصل دانست و اظهار داشت : شایسته است خانه جوانان، مسیر پیشرفت و هدایت جوانان و همچنین افق چشم انداز را در اولویت مطالبات خود قرار دهد و در این مسیر خانه و خانواده نیز جایگاه مهمی خواهد داشت.
مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری مازندران در ادامه افزود؛ متاسفانه زنان در جامعه آن جایگاه قابل قبول و مورد انتظار را ندارند که البته با استفاده از ظرفیت های مختلف ازجمله مشاوران بانوان دستگاه های اجرایی، خانه های جوانان و مشاوران بانوان فرمانداران می توان بسیاری از مشکلات را در این زمینه پیگیری و مرتفع ساخت.
طوسی با اشاره به برخی معضلات اجتماعی که گریبانگیر بانوان و جوانان جامعه شده است تاکید کرد؛ اگر می خواهیم کرامت انسانی جوانان و زنان در جامعه حفظ شود باید وضعیت اشتغال و معیشت آنان را مورد توجه قرار دهیم.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن و روش‌های تربیتی
چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴