تاریخ انتشاريکشنبه ۲۹ تير ۱۳۹۹ - ۲۱:۰۰
کد مطلب : ۴۳۱۸۱۲
تیم‌های والیبال پیکان و سایپا حضور خود در رقابت‌های لیگ برتر باشگاه‌های کشور را قطعی کردند.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ به نقل ازروابط عمومی فدراسیون والیبال، مدیرعامل باشگاه سایپا امروز (یکشنبه) و مدیرعامل باشگاه پیکان روز گذشته (شنبه) با رئیس فدراسیون والیبال دیدار کردند و با تعیین تکلیف نحوه پرداخت بدهی‌ این دو باشگاه، سایپا و پیکان در لیگ برتر والیبال سال ۹۹ حضور خواهند یافت.
پیش از این و بر اساس برنامه تدوین شده و افزایش مهلت ۱۰ روزه برای تعیین تکلیف بدهی باشگاه‌های لیگ برتری، کمیته برگزاری رویدادها و مسابقات روز چهارشنبه ۲۵ تیرماه، فهرست ۹ تیمی که نسبت به تعیین تکلیف بدهی‌های خود اقدام کرده و حضورشان در لیگ برتر سال ۹۹ قطعی شده بود، اعلام کرد.
فدراسیون والیبال با توجه به شرایط سال گذشته لیگ‌ها و این که برخی تیم‌ها نسبت به میزان بدهی‌های خود با امور مالی فدراسیون والیبال اختلاف نظر داشتند، فرصت سه روزه تا ۲۸ تیرماه برای رفع این اختلاف حساب‌ها در نظر گرفت.
بر این اساس، حبیب کاشانی مدیرعامل باشگاه سایپا امروز (یکشنبه) و حمیدرضا گرشاسبی مدیر عامل باشگاه پیکان، روز گذشته با رئیس فدراسیون والیبال دیدار کردند و با تعیین تکلیف نحوه پرداخت بدهی‌ این دوباشگاه، سایپا و پیکان در لیگ برتر والیبال سال ۹۹ حضور خواهند یافت.





بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن و روش‌های تربیتی
چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴