کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

برگزاری نشست بهاروند و نبی با اعضای کمیته و دپارتمان داوری

29 تير 1399 ساعت 20:40

نشست مشترک اعضای کمیته و دپارتمان داوری فدراسیون فوتبال با سرپرست و دبیرکل فدراسیون برگزار شد.


به گزارش بلاغ به نقل ازسایت فدراسیون فوتبال،نشست مشترک اعضای کمیته  و دپارتمان داوری فدراسیون فوتبال با سرپرست و دبیرکل فدراسیون برگزار شد.
در این جلسه حیدر بهاروند،سرپرست فدراسیون فوتبال با تاکید بر ضرورت همگرایی در جهت تقویت سطح داوری در رقابت ها عنوان کرد: خانواده بزرگ داوری در ارتقا فوتبال کشور جایگاه رفیعی دارد. بر این اساس، وظیفه ذاتی مدیران داوری در فدراسیون فوتبال این است که با همه توان در جهت بهره مندی از ظرفیت های مختلف در این حوزه پیشگام باشند. این موضوع جز با حفظ آرامش، کار دقیق، تلاش بی وقفه و وفاق و همدلی محقق نخواهد شد و انتظار همگان این است که کمیته و دپارتمان داوری همچنان در این مسیر گام بردارند تا فوتبال در این مقطع آسیب نبیند. داوران فوتبال ما خالص و  بی منت تلاش می کنند و کسی نمی تواند در فضای مجازی و حقیقی اتهامی به آنان وارد کند. در این میان، اما موضوع مهمی وجود دارد و اینکه روند قضاوت ها باید در فضایی باشد که حداقل اشتباه حادث شود و تیم ها لطمه نخورند.

در ادامه این نشست، مهدی محمد نبی، دبیرکل فدراسیون فوتبال عنوان کرد: لیگ های باشگاهی با توجه به شرایط خاصی که به دلیل شیوع ویروس کرونا در سطح چهان پدید آمده است، با پروتکل های خاص و الزامات مشخص آغاز شد اما فدراسیون و سازمان لیگ تلاش کردند با تعامل و هماهنگی با مراجع زیربط و مدیران باشگاهها بهترین روند در این باره طی شود. بی تردید، داوری در این مسیر پیشگام است و برگزاری دوره های آموزشی مختلف در این باب هم در همین مسیر طراحی می شود. در این شرایط، برنامه ریزی منسجم در بحث بررسی میدانی، چیدمان داوران و آنالیز دائمی عملکرد آنان اجرا می شود و بدون شک، داوران شایسته فوتبال کشور هم در این وضعیت حساس با تمرکز بالا همچون همیشه می توانند نقش خود را به خوبی ایفا کنند.
سپس فیلم رقابت تیم های ذوب آهن اصفهان و ماشین سازی به تصویر کشیده شد و زوایای مختلف مربوط به قضاوت تیم داوری این مسابقه توسط اعضای کمیته  و رییس دپارتمان داوری به نقد کشیده شد و توضیحات مقتضی بر اساس آنالیزهای صورت گرفته و گزارش های دریافتی ارائه شد و تصمیمات لازم در این باره اتخاذ گردید.





بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.


کد مطلب: 431810

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/431810/برگزاری-نشست-بهاروند-نبی-اعضای-کمیته-دپارتمان-داوری

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com