تاریخ انتشاريکشنبه ۲۹ تير ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۰
کد مطلب : ۴۳۱۷۸۵
کمیته برگزاری بازی‌های المپیک 2024 پاریس اعلام کرد برگزاری این رویداد می‌تواند بحران اقتصادی ناشی از ویروس کرونا را در فرانسه بهبود ببخشد.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ به نقل ازکمیته برگزاری بازی‌های 2024 پاریس برنامه‌های به روز خود را در صد و سی و ششمین نشست سالیانه کمیته بین‌المللی المپیک (IOC) ارائه کرد.
در این گزارش تاثیر ویروس کووید 19 مورد توجه قرار گرفت. کمیته برگزاری بازی‌های پاریس براین باور است که بازی‌های المپیک می‌تواند مشکلات اقتصادی ناشی از کرونا را در فرانسه برطرف کند.
این برنامه تاکید کرد که بازی‌ها با تولید بیش از 5 میلیارد یورو و ایجاد 150 هزار شغل در 4 سال آینده اقتصاد را رونق می‌بخشد و در عین حال صنایع گردشگری پاریس و فرانسه را نیز به طور کلی ارتقا می دهد.
پاریس 2024 همچنین اعلام کرد میزبانی بازی‌ها بعد از بیماری کرونا می‌تواند باعث اتحاد شود ضمن اینکه ورزش را به فعالیتی تبدیل می‌کند که می‌تواند آموزش و تعاملات اجتماعی را به دنبال داشته باشد.





بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

مردم  و حق اعتراض
جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن، برای تنها تلاوت یا عمل؟
پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴