تاریخ انتشاريکشنبه ۲۹ تير ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۵
کد مطلب : ۴۳۱۷۲۹
سرمربی فولاد معتقد است کرونا باعث ضعف تیمش در رقابت با مدعی‌های کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا شده است.
۰
plusresetminus

به گزارش بلاغ، جواد نکونام سرمربی تیم فولاد پس از شکست یک بر صفر تیمش برابر پرسپولیس در نشست خبری این دیدار حاضر شد و اظهار کرد:  شرایط بازی طوری نبود که بخواهیم به فکر بازی باشیم. آن قدر مبتلا شده به کرونا داشتیم که تمام تیم گرفتن و رد کردند. چند بازیکن را با ۲ تا ۳ جلسه تمرین در ترکیب گذاشتم و تمام بازیکنان تعویضی‌ام تازه دیروز جواب منفی تست شان آمده بود.
او ادامه داد: تمرینات تیمم را با بازیکنان امید و جوان برگزار می‌کردم که تکلیف تاکتیک‌هایمان مشخص شود زیرا نفر برای تمرین کردن نداشتیم. این کرونا قطعا ادامه خواهد داشت و تیم ما هم خیلی ضربه خورد. خوب بازی کردیم و مجبور شدیم تعویض اجباری داشته باشیم و به بازیکنانی بازی دهم که نمی‌خواستم بازی کنند. ای کاش تیم ما سر حال بود و می‌توانست مثل قبل از کرونا بازی کند زیرا شرایط خوب بدنی در آن زمان داشتیم. تیم ما امروز از لحاظ بدنی افتاد و توان بازیکنان ما همین بود و کرونا باعث شکست ما شد. امیدوارم بازیکنان ما در بازی‌های بعد باشند. همین الان مربی اسپانیایی و ۷ بازیکن ما در اهواز مشغول تمرین هستند تا شاید به بازی بعد برسند. ما مجبور بودیم بازی کنیم و بازی هم کردیم.
نکونام درباره خوب ظاهر نشدن مدافعان راست تیمش مقابل حملات پرسپولیس گفت: ما ۳ دفاع راست داشتیم و هر ۳ کرونا داشتند و مجبور بودند بازی کنند. یکی از آن‌ها را بین دو نیمه تعویض کردیم و نفر دوم نتوانست نفس بکشد و دوباره مجبور به تعویضش شدم. آن‌ها کرونا داشتند و این شوخی نیست و نمی‌گذارد شما نفس بکشید و راحت غذا بخورید. 
وی در پایان درباره ۵ هفته پایانی گفت: با این وصعیت باید توکل کنیم به خدا که بازیکنانم را داشته باشیم. در اهواز شرایط سخت است. ما را فرستادند راستی‌آزمایی و صحت حرفمان ثابت شد. دروغی نداریم که بگوییم و شرایط ما در اهواز خیلی بد است. با این شرایطی که داریم که دوباره گرفتارش شویم، تیم من از شرایط ایده‌آلش عقب می‌افتد. ما تا جایی که می‌توانیم می‌جنگیم اما ۳ بازیکن من چه گناهی کردند که مستقیم از کرونا باید فوتبال بازی کنند. همه بازیکنان کلیدی من کرونا داشتند و من نمی‌توانم کاری بکنم. الآن شرایط من نابرابر است. من کارم را کردم و نتایج قبلی مشخص است. یک سری تیم‌ها هم می‌گویند باید سه هیچ شود. چه سه هیچ شدنی؟ ما حیا داریم و رعایت می‌کنیم مگر نه ما هم می توانیم مثل دوستان تیم مان آماده نباشد یا ضعیف‌تر باشد و به دنبال بازی نکردن باشد. تیم ما الآن مدعی است و می‌توانیم با تیم‌های بالای جدول که بودجه آن‌ها را نداشتیم رقابت کنیم اما فعلا کرونا یقه ما را گرفته است.
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن و روش‌های تربیتی
چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴