تاریخ انتشارجمعه ۲۷ تير ۱۳۹۹ - ۲۳:۰۰
کد مطلب : ۴۳۱۶۱۹
مشاور وزیر و سرپرست فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی در دیدار با وزیر ورزش و جوانان گزارشی از فعالیتهای خود در این فدراسیون ارائه کرد.
۰
plusresetminus

به گزارش بلاغ، مازیار ناظمی سرپرست فدراسیون اتومبیلرانی در دیدار با مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان با ارائه گزارشی از فعالیتهای خود در چند ماه گذشته گفت: خوشبختانه وفاق خوبی در این خانواده خوشنام و متخصص داریم و توانسته ایم با ایجاد و فعال سازی آکادمی بین المللی فدراسیون اتومبیلرانی و موتورسواری، موزه ورزش، تهیه زمین برای ساختمان اداری و همینطور اختصاص پیست در دهکده های المپیک استانها گام مهمی برای احیای بهتر این رشته و افزایش فعالیت های آن برداریم. 
در این دیدار مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان با اشاره به مخاطب میلیونی فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی گفت: توسعه و نگهداری زیر ساختها خصوصا ایجاد پیست در تهران و استانها اولویت مهم کاری شما باشد.
وزیر ورزش و جوانان گفت: گسترش پیست ها در تهران و کشور برای حضور جوانان و افزایش نشاط عمومی در رشته های مختلف این فدراسیون فعالیت موثر دیگر شما خواهد بود و بخصوص در افزایش مهارتها و آموزش صحیح و پایه بایستی کار شود.
 سلطانی فر از راه اندازی آکادمی فدراسیون به عنوان تجمیع و هدایت درست و علمی موضوع آموزش یاد کرد و گفت : افزایش مهارتها و همکاری با نهادهای مسئول در حوزه شهروندی و آموزش ایمنی و کمک به کاهش سوانح جاده ای از دیگر مسئولیت های مدنی شما در فدراسیون است.
وزیر ورزش و جوانان در بخش دیگری از سخنان خود به ارتباط این فدراسیون و نقش آن در توسعه گردشگری کشور پرداخت و گفت: طبیعت ایران مزیتهای زیادی در حوزه عمل این فدراسیون دارد و بخصوص در نواحی کویری می توانید با کمک استانها و ادارات کل برای توسعه گردشگری ورزشی برنامه ریزی کنید.
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آمریکا مضحکه کارشناسان جهان شد
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۰
عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴